شامگاه 24مردادماه امسال پیرزنی پس از خروج از مطب پزشک به سمت خانه‌اش در غرب تهران در حرکت بود که در یک کوچه خلوت هدف حمله 2فرد ناشناس قرار گرفت. یکی از آنها پشت سطل زباله پنهان شده بود و دیگری روی موتور بود‌. هردو کلاه کاسکت به سر داشتند و یکی از آنها ظرفی در دست داشت که محتویات آن را روی پیرزن ریخت و هردو سوار بر موتور شدند و گریختند. همزمان با فرار Escape آنها، مردم با شنیدن فریادهای پیرزن به کمکش رفتند و او به بیمارستان منتقل شد.

با گزارش ماجرا به پلیس، تحقیقات آغاز شد و دختر و پسر قربانی به شعبه ششم دادسرای جنایی تهران رفتند و به طرح شکایت پرداختند. دختر قربانی گفت: مادرم از ناحیه صورت، ‌دست و پا دچار سوختگی شده و در بیمارستان بستری است. او به‌دلیل اینکه اسیدپاش‌ها کلاه‌کاسکت به سر داشتند، آنها را نشناخته اما حدس می‌زنیم که کار یکی از آشنایانمان که با مادرم بر سر مسائلی خصومت داشت، باشد.

او ادامه داد: این تنها حادثه‌ای نیست که در چند‌ماه اخیر برای ما رخ داده است. مدتی قبل به خانه مادرم دستبرد زده شد و 5میلیون تومان پول به همراه مدارک و کارت‌های عابربانک وی به سرقت Stealing رفت. از سوی دیگر برای برادرم پاپوش درست کردند و با جاسازی مواد‌مخدر در مغازه‌اش کاری کردند که وی مدتی به زندان Prison افتاد. ما با تنها کسی که خصومت داریم همان مرد آشناست که با مادرم اختلاف داشت و تهدید کرد که بالاخره یک روز انتقام می‌گیرد.

در چنین شرایطی، قاضی محسن مدیرروستا دستور بازداشت مرد آشنا را صادر کرد و او در بازجویی‌ها خود را بی‌گناه دانست. هیچ مدارکی علیه وی نبود و برای همین وی خیلی زود آزاد شد. تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پی بردند که پیرزن مدت‌هاست با عروسش اختلاف دارد و رابطه آنها ‌ خوب نیست.

دستگیری

درحالی‌که عروس خانواده مظنون اصلی بود، کارآگاهان به تحقیقات خود ادامه دادند تا مدرکی در این خصوص کشف کنند تا اینکه در تازه‌ترین تجسس‌های پلیسی مشخص شد عروس خانواده پیام‌های تهدیدآمیزی‌ برای مادرشوهرش می‌فرستاده است. همین کافی بود تا این زن دستگیر شود. او اما اصرار داشت که بی‌گناه است و پیامکی برای مادرشوهرش نفرستاده است. اگرچه تمام شواهد علیه او بود اما این زن حاضر نبود حقایق را فاش کند.

درحالی‌که او همچنان اصرار به بی‌گناهی داشت حقایق ‌ دیگری افشا شد که نشان می‌داد کسی جز این زن راز اسیدپاشی مرموز را نمی‌داند. بررسی کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران نشان می‌داد که عروس خانواده از مدتی قبل با مردی که در محله‌شان مغازه‌دارد به‌صورت پنهانی در ارتباط است. همین کافی بود تا مرد مغازه‌دار با دستور قاضی جنایی بازداشت شود.

ما بی‌گناهیم

روز گذشته عروس خانواده به نام فریبا و مرد مغازه‌دار برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند و پیش روی قاضی پرونده قرار گرفتند. عروس خانواده باز هم مدعی شد که بی‌گناه بوده و در اسیدپاشی نقشی نداشته است. قاضی جنایی از او پرسید: پیامک‌های تهدیدآمیز از موبایل شما ارسال شده و همان موبایل در مغازه مردی که با شما در ارتباط بوده کشف شده است. در این خصوص چه می‌گویید؟ متهم اما سکوت کرد و حرفی در این خصوص نزد. پس از آن نوبت به مرد مغازه‌دار رسید. وی گفت: حدود 2سال پیش با فریبا آشنا شدم. او برای خرید به مغازه‌ام می‌آمد. نمی‌دانستم همسر دارد.

او از مشکلات مالی‌اش به من گفت و من هم برای کمک به او برایش کار جور کردم تا منبع درآمدی داشته باشد. وی ادامه داد: یک‌بار هم با خودروی وانتم فریبا و پسرش را به خانه مادرشوهرش بردم. به من گفته بود که شوهرش فوت شده است اما وقتی دستگیر شدم متوجه شدم شوهرش زنده است و او به من دروغ گفته بود. حتی یک‌بار فریبا به من گفت 2‌نفر مزاحمش شده‌اند من هم سوار موتورم شدم و سراغ آنها رفتم اما در ماجرای اسیدپاشی دخیل نیستم و اصلا خبر نداشتم که مادر شوهرش قربانی اسیدپاشی شده است.

مرد مغازه‌دار درخصوص گوشی موبایلی که از آن پیامک‌های تهدیدآمیز به پیرزن فرستاده شده و داخل مغازه وی کشف شده است، گفت: وقتی مأموران مرا دستگیر کردند 3گوشی موبایل از مغازه‌ام کشف شد. یکی از موبایل‌ها که برای پیرزن پیامک فرستاده شده برای فریباست که چند وقت پیش آن را به جای بدهی‌اش به من داد که اصلا از آن استفاده نکردم.

قاضی جنایی بار دیگر درخصوص موبایل از فریبا سؤال پرسید که او این سؤال را هم بی‌پاسخ گذاشت و سکوت اختیار کرد.

 هم‌اکنون قرار قانونی برای این دو متهم صادر شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد تا معمای این اسیدپاشی مرموز فاش شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی داماد خاطر خواه خواهر عروس شد! + عکس

عکس نامزدم با مرد غریبه خیلی تکان دهنده بود و من تحملش را نداشتم! + عکس

بلایی شیطانی که مربی اسکیت بر سر چند کودک زیر 8 سال در یزد آورد / او اصلا مربی نبود!

نقشه شوم حجت برای عروس یک خانواده / وقتی ارتباط لو رفت؟!+ عکس

عروس 13 عضو خانواده شوهر خود را کشت!

اعدام داماد 20 ساله در زندان مشهد با اعتراف تلخ عروس 18 ساله! + عکس

اقدام وحشتناک با عروس تنها در خانه پدرشوهرش+ عکس

تجاوز وحشیانه به دختر 16 ساله در پارک جنگلی + عکس

تجاوز به دختر 19 ساله در کوچه خلوت سینما + عکس

همخوابی پروین 47 ساله با امین 18 ساله چرا به دادگاه کشید؟! + عکس

کدخبر: 322759 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟