قاتل: به خاطر فرزندانم مرا آزاد کنید!

مردی که 14 سال قبل در جریان یک نزاع در پارک جمشیدیه مرتکب قتل Murder شده بود، بعد از جلب رضایت اولیای‌دم موفق به رهایی از حبس شد. او که بعد از آزادی از زندان Prison ازدواج کرده و صاحب دو فرزند شده بود روز گذشته از جنبه عمومی جرم Crime به میز محاکمه بازگشت.

به گزارش خبرنگار ما، اواخر پاییز سال‌82، مأموران پلیس تهران از مرگ مشکوک پسر 20 ساله‌ای به نام محسن در یکی از بیمارستان‌های شهر باخبر و راهی محل شدند. شواهد نشان می‌داد پسر جوان در یکی از رستوران‌های پارک جمشیدیه در یک درگیری به قتل رسیده است. با انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی عامل یا عاملان قتل آغاز کرده بودند تا اینکه بنا به گواهی شاهدان حادثه Incident عامل قتل که پسر 19 ساله‌ به نام علی بود، بازداشت شد. علی در بازجویی اما جرمش را انکار کرد و گفت: «من و برادرم در یکی از رستوران‌های پارک جمشیدیه کار می‌کردیم. شب حادثه در رستوران بودم که ناگهان متوجه شدم چند نفر با سر و صدای بلند قصد دارند به رستوران حمله کنند. بلافاصله خودم را به محوطه رستوران رساندم که دیدم مقتول و دوستانش با چوب و قمه به داخل رستوران آمدند و به طرف برادرم و دیگر کارگران حمله کردند. علت درگیری را نمی‌دانستم به همین خاطر فاصله گرفتم و دخالتی نکردم تا اینکه متوجه شدم آنها با برادرم درگیر شدند و یکی از آنها قصد دارد با چوب به برادرم ضربه بزند.»

متهم در ادامه گفت: «برادرم، قلبش را جراحی کرده بود و چند وقتی بود از بیمارستان مرخص شده بود. به همین دلیل صحنه درگیری برادرم مرا آشفته کرد و سراسیمه به کمکش رفتم. نزدیک شدم و می‌خواستم او را از رستوران بیرون ببرم که ناگهان محسن با ضربه چاقو زخمی شد و روی زمین افتاد. من ندیدم که چه کسی به او ضربه زد. بلافاصله او را به بیمارستان بردم و آنجا بودم که فهمیدم مقتول در بیمارستان بر اثر شدت جراحات فوت کرده است.»

با این توضیحات متهم بنا به شواهد و قرائن موجود، به اتهام مباشرت در قتل روانه زندان شد و پرونده به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در اولین جلسه رسیدگی به پرونده اولیای‌دم درخواست قصاص کردند و متهم که با قرار وثیقه آزاد بود بار دیگر حادثه را شرح داد. در پایان هیئت قضائی بنا به درخواست اولیای دم متهم را به قصاص محکوم کرد. با تأیید حکم صادره متهم در آستانه مرگ قرار داشت که توانست با پرداخت دیه از چوبه‌دار فاصله بگیرد.

بعد از رضایت اولیای‌دم بود که متهم ازدواج کرد و صاحب فرزند شد. به این ترتیب وی پس از گذشت 14 سال، در حالی که صاحب دومین فرزند نیز شده بود از جنبه عمومی جرم در همان شعبه به ریاست قاضی عبداللهی پای میز محاکمه قرار گرفت. پس از اعلام رسمیت جلسه علی در آخرین دفاعش گفت: «باور کنید روز حادثه به خاطر کمک به برادرم وارد درگیری شدم و نمی‌دانستم علت درگیری چیست و آنقدر شدید بود که نفهمیدم مقتول با ضربه چه کسی به قتل رسید. وقتی به قصاص محکوم شدم به کمک خانواده‌ام توانستم از مرگ نجات پیدا کنم و تشکیل زندگی دهم. مدیون همسرم هستم که به من اعتماد کرد و فرصت داد به زندگی امیدوار شوم و این روزها را کنار او و فرزندانم سپری کنم. حالا از ریاست دادگاه می‌خواهم در مجازاتم تخفیف قائل شوند تا بتوانم سایه همسر و فرزندانم باشم.» در پایان هیئت قضایی وارد شور شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر خاص دیدار نخبگان با رهبری کی بود؟ +فیلم و عکس

پلیس زن رازگشایی کرد:بهاره می دانست جلوی دوربین مرد شیطان صفت است/3 دوست به نوبت تسلیم مرد کثیف شدند

اعتراف عجیب خانم بازیگر به اقدام سیاه یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش + عکس

اعتراف عجیب خانم بازیگر به اقدام سیاه یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش + عکس

شکار حضور ارواح 2 کودک مرده در یک عکس واقعی + عکس را ببینید

گفتگو با جوانی که پیرزن تهرانی تجاوز کرد  + فیلم و عکس

قاتل اهورا در صورت انتقال به زندان لاکان رشت توسط زندانیان کشته می شود! + عکس

تجاوز حامد به لاله 21 ساله در ویلا / لاله 60 میلیون تومان داد و رضایت داد

بامادر اهورا در اینستاگرام آشنا شدم / اهورا خواب بود که وسوسه شدم و!!! + فیلم و عکس

مراسم اشک ریزان برای "اهورا" + عکس

آزار سیاه و شوم اهورا تایید شد + عکس

انگیزه مرموز قتل «اهورا» + عکس

قتل در پارک جمشیدیه / قاتل پس از قتل بچه دار شد!

راز عکس یک مرد و دختر 6 ساله ای که در تلگرام جنجال به پا کرد و !!! +عکس

شاهرخ زندگی نفرین شده اش را به حراج گذاشت!

این جوان را می شناسید / او 4 ساله بود که از نعمت آباد دزدیده شد و !!!

مدت صیغه ام تمام شده ولی بهرام تهدید می کند که باید در کنار همسر عقدی اش با او باشم!

شرم انسانیت در قتل اهورا

مادرشوهرم خبر بدی داد و وقتی خودم را به خانه رساند پریسا را با شوهرم در شرایط بدی دیدم!

عروس وقتی داماد را در خلوت دید از وحشت غش کرد / فرشاد به دادگاه خانواده رفت!

خانواده ستایش: قصاص نمی خواستیم!

تولد نوزادی عجیب الخلقه +تصاویر

خانه زن و شوهر تهرانی راز مخوفی داشت + عکس

رفتار زشت ترامپ با بیوه باردار سرباز کشته شده ! + عکس

این مرد را می شناسید؟ / او شکارچی شیطان صفت 3 دختر 11 ساله است!+ تصاویر

ستاره زن سریال معروف تلویزیونی مورد آزار و اذیت قرار گرفت

کدخبر: 318223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟