نخستین گزارش ساعت 10 صبح شنبه ٢٢ مهر امسال از سوی مأموران کلانتری ١٢١ سلیمانیه به بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت اعلام شد. طبق اعلام مأموران، مرد میانسالی با پلیس Police تماس گرفته و از مرگ مشکوک دخترش در خانه خبر داده بود. آنها پس ازحضوردرخانه مورد نظر با جسد دختر ٢٧ ساله‌ای روبه‌روشدند که کیسه‌ای نایلونی روی سر او کشیده و خفه شده بود. با توجه به مشکوک بودن ماجرا، جسد به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد.
ساعاتی از این واقعه گذشته بود که بازپرس مرادی در جریان مرگ مشکوک مرد مغازه‌ داری در خیابان مولوی قرار گرفت. طبق تحقیقات صورت گرفته از سوی مأموران کلانتری ١١٦ مولوی، جسد مرد ٣٢ ساله به صورت حلق آویزدرمغازه‌اش کشف شده بود. بدین‌ترتیب جسد روانه پزشکی قانونی شد تا علت و زمان دقیق مرگ مشخص شود.ساعتی پس ازکشف این جسد، مأموران کلانتری ١٣٠ نازی آباد در جریان حلق آویزشدن یک مرد «شیشه»‌ای در خانه‌اش قرار گرفته و موضوع را با بازپرس جنایی پایتخت در میان گذاشتند. در ادامه مأموران کلانتری مشیریه نیز ساعت ١٦:١٣ دقیقه همان روز در جریان حلق آویزی زن ٦٨ ساله‌ای در خانه‌اش قرار گرفتند.
ساعت ١٠ شب نیز سقوط Fall مرد جوانی از طبقه چهارم ساختمانی در یکی از خیابان‌های شهرک ولیعصر به پایین گزارش شد. تحقیقات بازپرس جنایی حکایت از آن داشت مرد ٣٥ ساله مدتی در بیمارستان روانی بستری بوده و روز حادثه Incident تنها بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 316931 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟