۱۴ قربانی در ۴ جنایت Crime خانوادگی. باورش سخت است اما از ۱۴ روز قبل تاکنون در جریان ۴جنایت خانوادگی در خیابان یخچال، تهرانپارس، مشهد و اسلام آباد غرب، ۴ نفر پس از قتل Murderاعضای خانواده‌شان دست به‌خودکشی زده‌اند.
تازه‌ترین قتل‌خانوادگی در مشهد اتفاق افتاد اما هنوز هیچ‌کس نمی‌داند مأمور پلیس با چه انگیزه‌ای ماشه سلاح را رو به اعضای خانواده‌‌اش چکانده است.
هفت تیر کشی مأمور پلیس
تازه‌ترین جنایت خانوادگی شامگاه دوشنبه در مشهد رخ داد. آن شب ساکنان خیابان چمن که با شنیدن صدای شلیک گلوله از خانه‌های‌شان بیرون آمده بودند مأمور پلیسی را دیدند که شتابزده از خانه‌ای بیرون آمد. او که یک کلت کمری به‌دست داشت با شتاب زیادی ازآنجا دور شد اما وقتی چند نفر وارد خانه شدند معلوم شد جنایت هولناکی در آنجا رخ داده است. مأمور پلیس داماد صاحب خانه بود و شواهد نشان می‌داد او که با همسرش اختلافات شدیدی داشته در اقدامی انتقام‌جویانه همسرش را همراه با پدر و مادر او هدف گلوله قرار داده است.
دقایقی از این حادثه Incident می‌گذشت که امدادگران اورژانس خود را به محل حادثه رساندند. با اینکه زن جوان جانش را از دست داده بود اما هنوز پدر و مادرش زنده بودند. به این ترتیب آنها به بیمارستان منتقل شدند و اقدامات پزشکان سبب شد از مرگ نجات پیدا کنند. اما این نیمه اول این حادثه غم انگیز بود، چرا‌که بخش دوم آن در نزدیکی یکی از کلانتری‌های مشهد رقم خورد. ماجرا از این قرار بود که مأمور 26ساله پلیس پس از تیراندازی در خانه پدر همسرش خودش را به نزدیکی محل کارش رسانده و در آنجا با شلیک گلوله به سینه‌اش به زندگی خود پایان داده بود.
قتل در خانه روستایی
ساعت 15:30دوشنبه و ساعتی قبل از جنایت مشهد صدای شلیک پیاپی گلوله در خانه‌ای روستایی در نزدیکی شهرستان اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه از حادثه‌ای تلخ خبر می‌داد. خانه متعلق به مردی 37ساله بود که با همسر و 2دختر 10و 4ساله‌اش در آنجا زندگی می‌کرد. پس از آخرین شلیک سکوت عجیبی آنجا را فرا‌گرفته بود. هیچ‌کس نمی‌دانست در خانه مرد روستایی چه اتفاقی افتاده است. همسایه‌ها دلواپس بچه‌ها بودند اما در خانه بسته بود و از هیچ‌کس کاری ساخته نبود.
با این حال وقتی چند دقیقه گذشت و خبری از اهالی خانه نشد، همسایه‌ها از پلیس کمک خواستند و مأموران خود را به آنجا رساندند. وقتی در خانه گشوده شد هیچ‌کس به استقبال مأموران نیامد. انگار که گرد مرگ بر آنجا پاشیده شده بود. مأموران با ورود به یکی از اتاق‌ها صحنه تلخی را دیدند که از مرگ و نیستی حکایت می‌کرد. اعضای این خانواده 4نفره همگی بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داده بودند و سلاح شکاری تک لولی که در نزدیکی پدر خانواده قرار داشت نشان می‌داد که او در تصمیمی شتابزده اعضای خانواده‌اش را به گلوله بسته و در نهایت به زندگی خودش نیز پایان داده است.
بازخوانی حادثه یخچال و تهرانپارس
روز 13شهریور‌ماه امسال یکی از تلخ‌ترین حوادث Accidents سال توسط یک استاد دانشگاه اتفاق افتاد. او ابتدا پدر و مادرش را که ساکن یکی از شهرستان‌ها هستند به دفتر کارش در خیابان پاسداران دعوت کرد و بنا به دلایلی که هنوز مشخص نشده آنها را به ضرب چاقو به قتل رساند.
او سپس به خانه‌اش در خیابان یخچال رفت و همسر و فرزندش را نیز قربانی کرد و به زندگی خودش پایان داد. هر چند تاکنون انگیزه این حادثه معلوم نشده است اما برخی شواهد از بدهی میلیاردی این استاد دانشگاه حکایت دارد و ممکن است او به‌دلیل فشارهای مالی دست به چنین کاری زده باشد.
حادثه دیگری که افکار عمومی را جریحه دار کرد روز 20شهریور‌ماه در تهرانپارس اتفاق افتاد و در جریان آن مردی 48ساله در اقدامی جنون‌آمیز، ۲‌دختر 16و 21ساله‌اش را با ضربات چاقو به قتل رساند و پس از آن با خوردن سم سیانور به زندگی خودش پایان داد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 307955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟