همدستی زنان گلفروش و پلیس قلابی برای اخاذی از مردان پولدار تهرانی+ عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، اواخر سال گذشته مردی به اداره پلیس رفت و مدعی شد که در دام 2زن و یک مرد باجگیر گرفتار شده است. وی گفت: سوار بر خودروی مدل بالایم در یکی از خیابان‌های جنوب تهران بودم که 2 زن به سمت من آمدند و آدرس پرسیدند. من هم آنها را سوار ماشینم کردم تا به مقصد برسانم اما چند دقیقه بعد موتوری سد راهم شد.
مردی میانسالی که سوار موتور بود با نشان دادن کارتی خود را مأمور اداره آگاهی معرفی کرد. او نسبت ما را پرسید و وقتی دید آن 2زن دستپاچه شده‌اند گفت که باید همراه وی به کلانتری برویم. او حتی بی‌سیم در دستش بود و بعد با موبایل فردی که می‌گفت رئیس‌کلانتری است، حرف زد.
من حسابی ترسیده بودم چون همسر و فرزند داشتم. از ترس آبروریزی از او خواهش کردم تا مرا به کلانتری نبرد. حتی پیشنهاد رشوه دادم که آن مرد پذیرفت. او درخواست 5میلیون تومان کرد اما 500هزارتومان بیشتر همراهم نبود. برای همین با هم به سمت خانه‌ام رفتیم و طلاهای همسرم که ارزشش بیشتر از 5میلیون تومان بود را تحویل وی دادم. وقتی ماجرا را برای یکی از دوستانم تعریف کردم، او گفت که فریب مأمور قلابی را خورده‌ام.

باجگیری‌های سریالی
با این شکایت، ‌گروهی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت با دستور قاضی علی‌وسیله ایرد‌موسی تحقیقات برای شناسایی مأمور قلابی و زنان جوان را آغاز کردند. آنها با چند شکایت مشابه دیگر روبه‌رو شدند که نشان می‌داد اعضای این باند از افراد زیادی اخاذی کرده‌اند. زنانی که در این باند فعالیت داشتند، در نقش گلفروش به‌خودروهای مدل بالا نزدیک می‌شدند و پس از دوستی با راننده سوار می‌شدند اما در بین راه موتورسواری سد راه آنها شده و با معرفی خود به‌عنوان پلیس دست به اخاذی از راننده می‌زد. متهمان گاهی وارد خانه طعمه‌های خود شده و با بستن دست و پای آنها اموالشان را سرقت Stealing می‌کردند.

دستگیری
مالباخته‌ها به چهره‌نگاری اعضای این باند پرداختند و در ادامه مشخص شد مردی که خود را مأمور پلیس معرفی می‌کرد مجرمی سابقه‌دار است. مأموران او را به همراه 2زن که عضو اصلی باند بودند دستگیر کردند. در تحقیق از آنها مشخص شد که 2زن دیگر نیز با این گروه فعالیت دارند اما ردی از آنها وجود نداشت.
متهمان در بازجویی‌ها به باجگیری از مردان پولدار اعتراف کردند و تحقیقات برای دستگیری همدستان فراری آنها ادامه دارد. قاضی دادسرای ویژه سرقت از شاکیان احتمالی خواسته تا برای شناسایی متهمان به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

جزئیات باجگیری از زبان پلیس قلابی
مامور قلابی این باند مردی 3زنه و سابقه‌دار است. او نقش پلیس را آنقدر حرفه‌ای بازی می‌‌کرد که طعمه‌هایش به راحتی فریب می‌خوردند و حاضر می‌شدند تن به خواسته‌اش بدهند. به گفته 2زنی که در این باند دستگیر شده‌اند مرد میانسال، سرکرده باند بود که پول ناچیزی از سرقت‌ها به آنها پرداخت می‌کرد. گفت‌وگو با این مرد را در ادامه بخوانید.

سوابق قبلی‌ات چه بود؟
قبلا 3بار به جرم Crime کلاهبرداری و سرقت زندانی شدم.

ایده سرقت‌های جدید چطور به ذهنت رسید؟
چند وقت پیش در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای یک فیلم ایرانی دیدم که سال‌ها قبل روی پرده سینما بود. سوژه فیلم این بود که چند زن، مردان را به خانه می‌بردند و دست به اخاذی از آنها می‌زدند همین شد که فکر سرقت با این شگرد به سرم زد.

زنانی که عضو باند بودند را چطور شناسایی و استخدام کردی؟
هر 4زنی که با من همکاری داشتند، پشت چراغ قرمزها گل می‌فروختند و مشکل شدید مالی داشتند. با یکی از آنها که در ترمینال آشنا شدم او به تازگی از شوهرش طلاق گرفته بود و می‌خواست به دیدن خانواده‌اش در شمال کشور برود. با چرب زبانی اعتمادش را جلب کردم و گفتم کاری برایش سراغ دارم که درآمد خوبی دارد. او هم قبول کرد و شد یکی از اعضای اصلی باند که حالا دستگیر شده است. مابقی هم پشت چراغ قرمزها گل می‌فروختند و به‌خاطر پول حاضر به همکاری شدند.

از سرقت ها چقدر به زنان می دادی؟
معمولا از 300تا 500هزارتومان به آنها پرداخت می‌کردم. پول کمی نبود.

چند نفر را به دام انداختید؟
دقیق یادم نیست فکر می‌کنم بیش از 30نفر بودند اما گویا فقط 15نفر شکایت کرده‌اند و مابقی از ترس آبرویشان بی‌خیال شده‌اند.

طعمه هایتان را چطور شناسایی می‌کردید؟
زنانی که در باندم بودند، با سد کردن راه آنها در خیابان طرح دوستی می‌ریختند و سوار ماشین‌شان می‌شدند. برخی از افراد دیگر را هم زنان باند از قبل شناسایی کرده و با آنها قرار می‌گذاشتند و بعد نقشه را اجرا می‌کردند. در همه این سرقت‌ها من نقش مأمور پلیس را بازی می‌کردم اما در بعضی از سرقت‌ها که همدستانم به خانه طعمه‌ها می‌رفتند و پس از بستن دست‌وپایشان سرقت می‌کردند نقشی ندارم.

فکر می‌کردی دستگیر شوی؟
نه. با خودم می‌گفتم طعمه‌هایمان از ترس آبروریزی هرگز شکایت نمی‌کنند اما اشتباه می‌کردم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

فیلم / گریه شیطان پارس آباد / شمارش معکوس برای اعدام در ملاعام + عکس

قتل نوعروس تهرانی به‌ خاطر چت‌ کردن در تلگرام + عکس

اعتراف قاتل 16 ساله به قتل دختر 14 ساله + عکس

دزدانی با چهره های عجیب + عکس

نقشه‌ خواستگار فریبکار برای نازنین منشی مرکز زیبایی / او به شلاق و تبعید محکوم شد

سرقت اسیدی خودروی گرانقیمت در پایتخت + عکس

غیبت شیطان سیاه در دادگاه / 3 دختر تهرانی چگونه در باتلاق افتادند

پیدا شدن جسد رها شده مرد جوان در جاده روستایی در همدان

قتل سحرگاهی زن تنها درخانه ویلایی روستای کنارسر + جزئیات

مردم پلیس وحشی را دسته جمعی کتک زدن و فیلم آن را پخش کردند+ فیلم

دخترم را کشتم تا قتل همسرم را پنهان کنم! + عکس مادر و دختر

مجرم سابقه‌دار در مرخصی از زندان یک جوان تویسرکانی را کشت

دستگیری شرور آدم ربای معروف در شهریار + عکس

اعتراف داماد به قتل نوعروس 16 ساله + عکس

حمله هولناک سارق چاقوکش به کارمند زن یک موسسه قرض الحسنه + فیلم و عکس

کشف جسد سالم پس از چند قرن! + عکس

2 اقدام به خودکشی در 2 استان کشور + عکس

دختر ورزشکار ناخواسته 2 دوستش را در دام گرگ شیطان صفت انداخت + عکس

آتش سوزی هولناک در بابل + عکس دردناک از جسد سوخته 14+

بالا نگهداشتن دست به مدت 38 سال! + عکس

کاهش 120 کیلو وزن پسر یزدی به دلیل ازدواج با دختر مورد علاقه اش + فیلم

این مرد را می شناسید / او در کمین دختران پولدار تهرانی بود + عکس

دستگیری 19 دختر و پسر مست در وضعیت نامناسب در باغ سیرجان

فوت یک حاجی با لباس احرام و در حال سجده + فیلم

 

کدخبر: 301643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟