شگردهای عجیب این 2 چهره سابقه دار را بخوانید و مراقب سایت دیوار باشید + عکس چهره باز

به گزارش رکنا، سوم ماه گذشته، مأموران آگاهی در حوالی پاسگاه نعمت آباد به یک دستگاه خودرو 206 مشکوک شدند و با بررسی شماره پلاک خودرو 206 متوجه شدند که خودور سرقتی است. بلافاصله مأموران به راننده 206 دستور ایست دادند اما راننده 206 با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد. که در ادامه یک تعقیب و گریز پلیسی، سارقان خودرو دستگیر و متهم برای ادامه تحقیقات به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

با دستگیری و انتقال راننده خودرو 206 به پایگاه پنجم پلیس Police آگاهی مشخص شد متهم  به نام مهدی، 25 ساله یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار است که از سال 1385 تاکنون بارها به اتهام جرم های مختلف از جمله سرقت Stealing و ضرب و جرح عمدی دستگیر و روانه زندان Prison شد بود، شناسایی شد.

به گزارش رکنا، صاحب خودرو 206 پس از حضور پلیس آگاهی ، سارق خودرو اش را  شناسایی  و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : حدود یک هفته پیش خودرو 206 خود را برای فروش در سایت دیوار آگهی کرده بودم که شخص ناشناسی با شماره تلفنم  تماس گرفت و خود را به عنوان خریدار معرفی کرد، پس از توافق در خصوص قیمت خودرو با هم قرار ملاقات گذاشتیم که سارق خودرو با ظاهری بسیار آراسته به محل کارم آمد و در آنجا یکدیگر را ملاقات کردیم،مهدی ( سارق ) پیشنهاد داد به بهانه اطمینان از سلامت بدنه خودرو به یک مغازه صافکاری در همان نزدیکی برویم. ابتدا سارق از ماشین پیاده شد و به داخل مغازه صافکاری رفت اما پس از گذشت چند دقیقه ، زمانی که از وی خبری نشد من به داخل مغازه رفتم، به محض ورودم به داخل مغازه ، ناگهان این شخص در حالیکه سوئیچ خودرو بر روی ماشین قرار داشت سوار ماشین  شد و خودروی من را به سرقت برد.

مالباخته در ادامه اظهاراتش در خصوص  همدست متهم به کارآگاهان گفت : هنگامی که با متهم قصد سوار شدن به خودرو 206 را داشتیم ، راننده یک خودرو پراید پشت سر ما به راه افتاد و تا مقابل مغازه صافکاری آمد، پس از سرقت خودرو 206 ، راننده پراید نیز به سرعت از محل متواری شد و بهمراه 206 محل را ترک کرد " .

با آغاز تحقیقات ، کارآگاهان در بررسی سابقه سرقت خودرو 206 متوجه شدند چند نفردیگر نیز در  مدتی که خودرو 206 در اختیار متهم قرار داشته از صاحب خودرو شکایت کرده اند. بلافاصله این اشخاص برای شناسایی متهم به پلیس آگاهی دعوت شدند که همه آنها   متهم را به عنوان سارق خودروشان شناسایی کردند.

شاکی ها در اظهاراتشان گفتند: از طریق سایت دیوار قصد خرید یک خودرو 206 را داشتیم ؛ پس از تماس با شماره درج شده در آگهی فروش خودرو 206 [مسروقه] و نهایتا بازدید خودرو و توافق بر سر قیمت آن ، مبلغی را ( بین 3 تا 4 میلیون تومان ) به عنوان بیعانه به صاحب خودرو پرداخت و قولنامه خرید خودرو را تنظیم کردیم اما در همین زمان ، صاحب خودرو ( متهم ) به بهانه ای سوار ماشین شده و از محل متواری شد " .

متهم پرونده که پس از شناسایی توسط شکات چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت ، صراحتا به سرقت خودرو 206 و همچنین کلاهبرداری Fraud از خریداران خودرو 206 اعتراف کرد .

در ادامه تحقیقات و با شناسایی تعداد دیگری از شاکیان که به همین شیوه از آنها سرقت شده بود، کارآگاهان موفق به شناسایی تعدادی از شکات در شهرستان های بهارستان ،گلستان، رباط کریم و کرج شدند که در دام این سارقان افتاده بودند. با پیگیری های ماموران آگاهی خودروهای تعدادی از مالباختگان در غرب و جنوب غرب تهران پیدا شد و با دعوت از این افراد به پایگاه پنجم آگاهی ، همه آنها متهم  را به عنوان کسی که اقدام به فروش خودرو به آنها کرده و از هر کدام مبلغی را به عنوان بیعانه گرفته بود شناسایی کردند.

سرهنگ احمـد نجفی ، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ  با اعلام این خبر گفت : در ادامه رسیدگی به پرونده، متهم دوم پرونده بنام مهران، 24  ساله  در اسلامشهر شناسایی و دستگیر شد. این متهم  پس از انتقال به پایگاه پنجم آگاهی به همدستی در همه سرقت ها اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی در ادامه خبر گفت : با توجه به ادامه تحقیقات در این پرونده و به منظور کشف و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهمان و به ویژه شناسایی دیگر شکات و مالباختگان احتمالی ، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهمان از سوی بازپرس محترم شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران صادر شده است. لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به نشانی پایگاه پنجم پلیس آگاهی در خیابان آزادی Freedom - خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

مواجه پدر و مادر آتنا اصلانی با شیطان پارس آباد در اولین جلسه دادگاه + عکس های دیدنی

ادعای عجیب پزشک تبریزی در اولین جلسه دادگاه +عکس

قطع دست دختر 15 ساله به خاطر تلفن همراه در خیابان +عکس

جادو و جنبل خواهر شوهر، نوعروس را خیلی زود بیوه کرد

شلیک در تاریکی! / جوان مشهدی در حالت مستی عمویش را کشت

10 سال زندان مجازات دروغ بزرگ زن بی حیا

اعدام زن سرطانی به خاطر قتل دخترش در خواب / در کرج رخ داد +عکس

گزارش جامانده از پرونده قتل آتنا اصلانی که قبل از محاکمه انتشار می یابد + عکس

دختر شاهرودی را کشتم و داخل چاه حیاط انداختم / او اول چاقو کشید و من ...+ عکس

آیا من و شما مهر ماه زنده هستیم؟

فیلم لحظه آتش سوزی مهیب در تهران

عشق های تصادفی! / 4 سرنوشت از دختر و پسرهایی که در سرمستی بودند و ...

عاملان حادثه آتشین به پرداخت دیه محکوم شدند

ماجرای تعطیلی 5 روزه تهران در شهریور !

گوینده معروف خبر رادیو درگذشت + عکس

اقدام وقیحانه پلیس سعودی با جوان ایرانی! + فیلم

2 جوان پرادو سوار سگی گران قیمت را در بینالود دزدیدند

تعقیب و گریز در مرز کرمانشاه / تبهکاران به خاک عراق فرار کردند

عکس های شیطان پارس آباد قبل از انتقال به دادگاه برای محاکمه

فوری / قاتل شهید حججی به هلاکت رسید + فیلم

 

کدخبر: 298564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟