پسر جوان مادرش را در خیابان کمالی تهران کشت+ عکس

در ساعت 16 عصر نهم خرداد ماه امسال  16:00 مردی با حضور در خیابان کمالی از همسایگان و اهالی محل درخواست کمک کرد و عنوان داشت که مادرش دچار عارضه ایست قلبی شده و نفس نمی کشد .

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، با اعلام خبر به مرکز فوریت های پزشکی ، تیم اورژانس در محل حاضر شد و در بررسی های اولیه اعلام شد که  روی بدن پیرزن آثار جراحت شناسایی شده است وموضوع به کلانتری 112 ابوسعید اعلام و مأمورین کلانتری نیز در محل حاضر شدند . 
پرونده در اداره دهم ویژه قتل Murder  پلیس Police  آگاهی تهران بزرگ : 
با اعلام خبر فوت مشکوک یک پیرزن 70 ساله به پلیس آگاهی و همچنین قاضی Judge  کشیک ویژه قتل دادسرای ناحیه 27 تهران ، تیم بررسی صحنه جنایت Crime  اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ بهمراه عوامل تشخیص هویت پلیس و بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران در محل حاضر شدند . 
با تأیید وجود آثار جراحت بر روی جسد و احتمال وقوع جنایت ، پرونده مقدماتی با موضوع "مرگ مشکوک" تشکیل ، جسد جهت شناسایی علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل و پسر قربانی نیز جهت ادامه تحقیقات پلیسی به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد . 
کارآگاهان جنایی در تحقیقات میدانی از محل سکونت متوفیه و پسرش به نام محسن  40 ساله اطلاع پیدا کردند که از ساعت2 تا 3 بعد از ظهر همان روز صدای نزاع و درگیری مابین پیرزن و پسرش از داخل ساختمان شنیده شده اما ناگهان صدای نزاع و درگیری آنها قطع و نهایتا پس از گذشت چند ساعت از این موضوع ،محسن  از ساختمان خارج و از همسایگان درخواست کمک کردهاست .
در ادامه تحقیقات پلیسی ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که محسن دارای سابقه سوء مصرف موادمخدر بوده و چندین بار به علت مصرف موادمخدر صنعتی در مراکز ترک اعتیاد و همچنین بیمارستان روان پزشکی بستری شده و بارها با همسایگان و مادرش ، درگیری داشته است . همچنین در اظهار نظر اولیه از سوی تیم پزشکی اعلام شد که آثار ناشی از فشار بر روی مجاری تنفسی و ناحیه گردن روی جسد  شناسایی شده است . 
 
"محسن . پ" که پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی منکر هرگونه نزاع و درگیری با مادرش در روز حادثه Incident  شده بود ، در اظهارات اولیه مدعی شده بود که روز مرگ مادرم جهت خرید از خانه شان خارج و پس از مراجعه به خانه با جسد مادرش در اتاق پذیرایی روبرو شده است . 
وجود تناقضات مابین صحبت های محسن با اظهارات مشترک همسایگان مبنی بر شنیده شدن صدای درگیری مابین وی و مادرش و نهایتا اعلام نظریه اولیه پزشکی قانونی مبنی بر شناسایی آثار فشار  روی مجاری تنفسی پیرزن، کارآگاهان اداره دهم را بر آن داشت تا همچنان تحقیقات پلیسی از "محسن . پ" را در دستور کار خود قرار داشته باشند 
سرانجام در ساعت 08:008 صبح 16 خردادماه -امروز-  ، محسن لب به اعتراف گشود و به قتل مادرش اعتراف کرد ؛ وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : "روز حادثه ناگهان مادرم با من درگیر شد ؛ در حالیکه تازه موادمصرف کرده بودم ، ناگهان عصبانی شده و برای آنکه مادرم را مجبور به سکوت کنم ، گلو و دهانش را گرفتم تا او را ساکت کنم اما ناگهان مادرم بر روی زمین افتاد ؛ هرچه تلاش کردم نتوانستم او را احیا کنم ؛ نهایتا از خانه بیرون آمده و از من مردم درخواست کمک کردم " . 
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی  پلیس آگاهی تهران  ، با اعلام این خبر گفت : "با توجه به اعتراف صریح متهم ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت ادامه ی تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت " . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اداره دهم (5)

اداره دهم (4)

اداره دهم (3)

اداره دهم (2)

اداره دهم (1)

اخبار زیر را از دست ندهید:

داماد شب جشن عروس را کشت!

من رانندگی می کردم و ابراهیم که قوی هیکل بود سر دختران و زنان را زیر صندلی می برد و ...

این 3 مرد را می شناسید؟ / التماس می کردم، رهایم کنید ولی آنان کاری با من کردند که از گفتن آن هم خجالت می کشم + عکس

دختر دانشجو تهرانی در خانه پسر مورد علاقه اش خودکشی کرد + جزئیات

بلای وحشتناکی که بر سر یک جوان و همسر باردارش در جاده کمربندی آمد

شب که کنارش خوابیدم با وسوسه سفر به ترکیه و طلاهایش او را ... + عکس

راننده جوان در عباس آباد تهران دزد موبایل خواهرش را زیر گرفت و به خاطر قتل دستگیر شد + عکس

فوری / تصادف شدید 2 قطار مترو تهران در ایستگاه طرشت + فیلم و عکس

اعدام برای مردی که دختر همسایه را به باغ برد و ...

ازدواج همزمان پسر پولدار با 4 دختر! / بلافاصله پس از طلاق زنش انجام داد

90 دختر و پسر در تور مختلط تفریحی سپیدان دستگیر شدند

2 دختر چه بلاهایی سر مرد ثروتمند تهرانی آورند

رهایی دختر نوجوان از قصاص + عکس

حکم اعدام برای دزدان مسلح ۱۳ کیلو‌ طلا در شمال+ عکس

کشف جسد جوان 29 ساله داخل گنجه زیرزمین خانه مرد بی رحم / پای یک پسر 8 ساله هم آنجا بود! + تصاویر

مرگ تلخ کوهنورد جوان در ارتفاعات همدان + عکس

سنگ فرز گردن مرد نهاوندی را زد

ناگفته های دختر خیابانی از بلایی که 2 پلیس بر سرش آوردند +تصاویر

داستان واقعی کودک مشهور سوری که اشک همه دنیا را درآورد+ عکس

این 3 مرد دختر جوان را به باغچه بردند و ... + عکس متهمان

 

کدخبر: 270669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟