امریکااواسط بهمن‌ماه سال90 مردی نزد پلیس رفت و مدعی شد همسر آمریکایی‌اش ناپدید شده است. او گفت: سال‌ها قبل وقتی به آمریکا رفته بودم با زنی به نام ترسا آشنا شدم و با وی ازدواج کردم و با یکدیگر به ایران آمدیم. وی ادامه داد: طی این سال‌ها ما صاحب 3فرزند شدیم و زندگی خوبی داشتیم تا اینکه چند روز قبل ترسا سوار بر خودرواش از خانه بیرون رفت اما دیگر برنگشت.
زمانی که شکایت این مرد ثبت شد 18روز از مفقودشدن همسر آمریکایی‌اش می‌گذشت. هیچ ردی از زن جوان وجود نداشت و معلوم نبود چه سرنوشتی پیدا کرده است. با وجود این افسران آگاهی در جریان تحقیقات خود پی بردند که 2جوان از کارت سوخت خودروی این زن استفاده کرده‌اند.
دوربین‌های مداربسته یک پمپ بنزین چهره این دو جوان را ثبت کرده بود. به این ترتیب 2 پسر جوان به نام‌های سامان و بابک بازداشت شدند. آنها در جریان بازجویی‌های مقدماتی اعتراف کردند که با انگیزه سرقت، زن آمریکایی را به قتل Murder رسانده و جسدش را در حوالی صباشهر رها کرده‌اند. به این ترتیب با کشف جسد مقتول متهمان صحنه جنایت را بازسازی کردند و در نهایت در شعبه71 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.
در جلسه محاکمه 3فرزند مقتول خواستار قصاص قاتلان مادرشان شدند. شواهد نشان می‌داد سامان ترسا را خفه کرده و بابک نیز در این کار به او کمک کرده است. به این ترتیب سامان به قصاص و بابک به تحمل 15سال حبس محکوم شد. در ادامه پرونده برای بررسی نهایی به دیوان‌عالی کشور فرستاده شد اما قضات دیوان با وارد دانستن ایراداتی رأی دادگاه را نقض کردند. به این ترتیب پرونده بار دیگر به دادگاه فرستاده شد.
دومین محاکمه
صبح دیروز با گذشت 6 سال از وقوع جنایت 2متهم به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل و محاکمه شدند. در ابتدای این جلسه که به ریاست قاضی محسن زالی بوئینی و با حضور قاضی ابراهیم رئیسی برگزار شد، وکلای مدافع اولیای دم به نمایندگی از آنها خواستار قصاص قاتل The Murdererشدند و گفتند او سال‌ها قبل از مرگ به دین اسلام مشرف شده بود. در ادامه نوبت به‌سامان رسید تا از خودش دفاع کند.
او گفت: روز حادثه Incident دوستم بابک گفت که با زنی آمریکایی دوست شده است. او گفت زن ثروتمند است و می‌توانیم از او سرقت Stealing کنیم. به  این ترتیب با وی قرار گذاشتیم و دونفری در محل قرار حاضر شدیم. بابک روی صندلی جلو نشست و من روی صندلی عقب. همان ابتدا بابک برای زن آمریکایی چاقو کشید اما از ترس چاقو از دستش افتاد. زن که ترسیده بود داد و فریاد می‌کرد. من هم با دست جلوی دهانش را گرفتم تا آرام شود اما او خفه شد. من قتل را قبول دارم اما این کار را عمدی انجام ندادم.
در ادامه محاکمه بابک در جایگاه ایستاد و درباره چگونگی آشنایی‌اش با زن آمریکایی گفت: یک روز وقتی می‌خواستم شماره تلفن یکی از دوستانم را بگیرم یک رقم را اشتباه گرفتم و زنی جواب داد. او لهجه داشت و وقتی با او حرف زدم، فهمیدم آمریکایی است. او زن خوبی بود و چند مرتبه دیگر با یکدیگر صحبت کردیم و حتی 3بار هم یکدیگر را دیدیم تا اینکه چون فکر می‌کردم او پولدار است نقشه سرقت کشیدم.
وی ادامه داد: یک روز درحالی‌که در سفره خانه بودم او به من پیامک داد اما چون متن انگلیسی بود نمی‌توانستم بخوانم. به‌خاطر همین گوشی را به یکی از دوستانم دادم. وقتی درباره زن آمریکایی با یکدیگر صحبت کردیم، نقشه‌ای به فکرمان رسید تا از او سرقت کنیم. می‌دانستم او وضع مالی خوبی دارد.

به این ترتیب من با او در شرق تهران قرار گذاشتم و با دوستم دونفری سر قرار رفتیم. وقتی داخل ماشین او که یک پژو207 بود نشستیم من چاقو کشیدم اما زن آمریکایی شروع به داد و فریاد کرد. چاقو از دستم افتاد و همان موقع سامان از پشت دستش را جلوی دهان زن گرفت و او خفه شد.
وی ادامه داد: قصد ما کشتن او نبود و بعد از این حادثه دست و پای مان را گم کرده بودیم. می‌خواستیم صندلی را بخوابانیم تا جسد را به صندلی عقب منتقل کنیم اما اهرم صندلی را پیدا نمی‌کردیم تا اینکه بالاخره به سختی جسد را روی صندلی عقب انداختیم و من پشت فرمان نشستم و جسد را به حوالی صبا شهر بردیم و کنار جاده انداختیم. موقع باز کردن در هم دردسر داشتیم.
چون در قفل بود و بلد نبودیم آن را باز کنیم. متهم در ادامه گفت: ما خودروی مقتول را همراه با مبلغی پول سرقت کردیم اما 3روز بعد خودرو را در خیابان رها کردیم. می‌دانم که اشتباه بزرگی مرتکب شده‌ایم اما قصد ما سرقت بود نه قتل. در پایان این جلسه، قضات دادگاه وارد شور شدند و قرار است به‌زودی رأی خود را اعلام کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اکبر و سیامک زن امریکایی را به حاشیه تهران کشاندند و ...

نجات زن مسافر از دست راننده کثیف / مرد فداکار با موتور به ماشین زد و ...

قرارهای پنهانی دختر 16 ساله تهرانی با پسر عمویش / این دختر شباهت زیادی به بازیگر مشهور دارد + عکس

ارتباط خارج از عرفم با شهلا در عکس دو نفره غوغا به پا کرد / او خواهر دوستم بود و ..

مرد خشن، گوش 3 مرد را که هنگام آزار دختر با حجاب در قطار به او اعتراض کرده بودند، برید!

ببیند در یک تصادف چه بلایی سر بی ام و شاسی بلند و خودروهای لوکس آمد+ فیلم و عکس

راز وحشتناک مرغ های یخ زده یک پدر و پسر!

درخواست قصاص چشم برای مرد خشن خیابان مرزداران + عکس

بعد از رفتن نازنین، عروس و داماد کاری کردند که به امام رضا (ع) پناه آوردم

بلای وحشتناکی که سر نوعروس 16 ساله در بولوار صبا آمد

معمای مرگ کارمند بانک با شلیک گلوله در تهران + عکس

انتقام وحشتناک از زن 22 ساله / 4 مرد به خاطر تکه تکه کردن او دستگیر شدند

ببر وحشی زن جوان را کشت+عکس

زن روستایی به دروغ گفت 4 مرد او را ... / مردهای روستا انتقام سختی گرفتند + تصاویر

عکس سلفی آتش نشانان پس از عملیات نجات جان حادثه دیده را گرفت + تصاویر

سرنوشت عجیب 400 زائر ایرانی در نجف/ رییس کاروان فرار کرد و مسافران سرگردان شدند

فیلم/ احسان علیخانی جلوی صحنه منشوری را در برنامه زنده ماه عسل گرفت!+ عکس

اعدام برای سارق مسلح طلافروشی خانی آباد تهران + عکس

جشنواره سیبیل در لرستان+عکس

دستگیری ورزشکار سرشناس بخاطر رانندگی در حالت مستی + تصویر

 

کدخبر: 269033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟