به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مردی در سناریوی مرموز زن 25 ساله اش را خفه کرد و همراه 3 فرزندش پا به فرار گذاشت.

ساعت 13:30 دقیقه یکشنبه 2 اردیبهشت ماه امسال مردی در تماس با ماموران کلانتری 151 از ماجرای مرگ مرموز زن جوانی در خانه اجاره ای قرار گرفتند.

ماموران با حضور در خانه اجاره ای در میدان شهرداری منطقه یافت آباد با جسد زن 25 سال روبرو شدند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی همراه بازپرس سجادمنافی آذر از شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران در محل حاضر شوند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که زن جوان بر اثر خفگی به قتل Murder رسیده و از همان روز به بعد شوهر و 3 بچه های 8، 7 و 5 ساله اش ناپدید شده اند.

در این مرحله مرد صابخانه که پلیس را در جریان این جنایت Crime قرار داده بود هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: زوج افغان و 3 فرزندشان در این ساختمان قدیمی مستاجر بودند و مدتی بود که از  آنها خواسته بودم که خانه را خالی کنند چون قصد تخریب و ساخت و ساز داشتم اما مرد افغان هر روز بهانه می آورد تا اینکه تصمیم گرفتم امروز به در خانه بروم و حرفهای آخر را با او بزنم تا خانه را خالی کنند.

وی افزود: وقتی به در خانه آمدم هر چه زنگ زدم کسی پاسخگو نبود و مجبور شدم با کلیدی که داشتم در را باز کنم، ابتدا هر چه زوج افغان را صدا زدم کسی پاسخگو نبود و خبری از 3 فرزند آنها نبود تا اینکه با جسد زن افغان روبرو شدم.

تیم پلیسی در این شاخه از تحقیقات به سراغ همسایه های زوج افغان رفته و پی بردند آنها از مدتی قبل با هم دچار اختلاف و درگیری بودند و همه بررسی ها فنی پلیس با توجه به ناپدید شدن مرد افغان و بچه هایش نشان از قاتل The Murderer بودن وی داشت.

بنا به این گزارش، بازپرس سجاد منافی آذر در این مرحله دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و تحقیقات برای دستگیری مظنون اصلی پرونده که همان مرد افغان است در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار حوادث رکنا را از دست ندهید:

پیشنهاد بی‌شرمانه آقای میلیاردر به بازیگر مشهور زن / شوهر این ستاره سینما شکایت کرده است+عکس

مادرم در غیاب من وقتی شوهرم خواب بود به سراغش رفت و ...

ورود میهمان ناخوانده از سقف سالن به باشگاه بدنسازی زنان+ عکس

حوادث توفان تهران +فیلم و تصاویر

وقتی متوجه ارتباط پنهانی زنم شدم او به من اعتراف کرد که با یک مرد رفت و آمد دارد ولی حالا...

وکیل شوهرم وقتی مرا دید پیشنهاد شرم آوری را به او داد

چشم بسته عاشق قیافه سعید شدم و نفرین مادرم روسیاهم کرد

احمد پنهانی وارد خانه محمد شده بود و ... / گردن او را در خیابان بریدند+ عکس

چند قصاب در آبادان به خاطر فروش گوسفند و بز مشکوک تحت تعقیب قرار گرفتند

پسر جوان به مادرش هم رحم نکرد و...

خودکشی عجیب زن جوان در آبادان

این مرد 3 بار طناب دار را دور گردنش انداختند اما اعدام نشد!

فیلم لحظه توفان در فرودگاه مهرآباد تهران

راننده زن با خودرو وارد سوپرمارکت شد! +فیلم و عکس

 

کدخبر: 259546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟