همدیگر را خیلی دوست داریم ولی نمیدانم شب گذشته خانواده اش چه چیزی زیر گوشش خوانده اند که الان در کلانتری می گوید تو را نمی خواهم.

سه سال پیش که جهت خرید سیسمونی خواهرم به مغازه رفتیم امیر با ایما و اشاره کارت مغازه را که شماره تلفنش را روی آن نوشته بود به من داد.

16 سالم بود تا آن موقع جهت سرگرمی در مدرسه و با دوستان با چند تا از پسرهای مسیر مدرسه دوست شده بودم و همیشه بعد از چندتماس تلفنی و پیامک دوستی را قطع می کردم.

تابستان بود و حوصله ام در خانه سر می رفت.مورد خوبی برای سرگرمی بود باز حداقل2-3 هفته خودم را مشغول می کردم. فردای آن روز به آن شماره زنگ زدم، خودم را معرفی کردم و شروع کردیم به صحبت، تماس ها و پیامک ها مثل قبل نبود به همین خاطر بیشتر از انتظارم طول کشید و ملاقات های حضوری را هم تجربه کردم.

2 سال به سرعت گذشت و امیر درسش را تمام کرد. تصمیم ازدواج با امیر را در ذهنم قطعی کرده بودم ولی این سربازی لعنتی مخل آرامش من و امیر بود، هر لحظه که امیر مقدمات اعزامش را فراهم می کرد من دیوانه تر می شدم، قرار آخرین ملاقات قبل از سربازی اش را در باغ پدری امیر در اطراف شهرمان گذاشتیم تا راحت تر و بیشتر با هم صحبت کنیم.جز من و امیر شیطان Evil و هوس هم بود......

از کرده ام پشیمان بودم ولی چنان خودم را توجیه می کردم که هنوز حاضر به ادامه رابطه ام با امیر بودم و با خودم می گفتم" فوق فوقش 2 سال دیگه میاد خواستگاری" ...

دفعه آخر امیر مرا به روستایی برد که آنجا به عنوان سرباز معلم مشغول بود، سه روز آنجا ماندم، مرا به عنوان همسرش معرفی کرد و ما مثل یک زن و شوهر زندگی کردیم . پدرم با عنوان آدم ربایی از امیر شکایت کرد و ما دستگیر شدیم.

شب گذشته رفتیم بازداشتگاه تا آخرین لحظه ای که من امیر را می دیدم حرف از ازدواج می زد، پدرم آنقدر عصبانی بود که هر از گاهی به سوی امیر حمله ور می شد و امیر هم فقط می گفت من دخترت را می خواهم او را عقد خواهم کرد.

نمی دانم یک شبه چرا نظرش عوض شد،الان که ما را از بازداشتگاه آورده اند به من نگاه هم نمی کند حتی سر من و پدرم داد هم می زند، می گوید" آدم ربایی نبوده دخترت خودش با من آمد، زور و اجباری نبوده، من او را نمی خواهم، تازه اول جوانی ام است ازدواج کنم که اسیر بشم آن هم با کسی که اصلا اعتمادی به او ندارم"

نظریه کارشناس:

حالتهای روانی مراجع، نشان از عدم پختگی شخصیتی داشته و عدم نظارت کافی والدین به وقوع آسیب دامن زده است.

بعلاوه چشم پوشی از خطاها و لغزشهایی که به نظر کوچک می آیند در صورتی که هر کدام به تنهایی عاملی برای انحطاط یک شخص میباشد، عدم تقویت باورهای مذهبی – فرهنگی و وجود باورهای غلط در خصوص روابط خارج از عرف و بسیاری از عوامل دیگر در بروز آسیب سهیم بوده اند.

در خصوص پیشگیری از وقوع چنین آسیب هایی لزوم بکارگیری قوانین اسلامی به خصوص در مورد مسائل مربوط به محرمات و بکارگیری آن و تقویت باورهای دینی و مذهبی، تلاش در جهت تربیت صحیح فرزندان، نظارت کافی آنها و حل مسائل از طریق شیوه های روانشناختی و رفتاری از جمله موارد پیشنهادی می باشد.

از سوی دیگر دستگاه های ترویج کننده و القای فرهنگ همانند آموزش و پرورش ، دانشگاه ها که قشر عظیمی از نوجوانان و جوانان ما را تحت تسلط خود دارد باید در فرهنگ سازی و اجتماعی نمودن آنان فعالیت مطلوبی صورت دهند و تجدید نظر در تهیه کتب و به روز نمودن آن متناسب با مسایل اجتماعی به شکلی که فرد پیش آگاهی های لازم برای مقابله با تهدیدات و مشکلات اجتماعی مد نظر قرار گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

این اخبار را از دست ندهید:

شباهت عکس های منتشر شده یک زن مشکل دار برای زن شوهردار دردسرساز شد / شوهرم مرا نانجیب می خواند

دوست رامین مرا به پشت بام خانه شان برد و به زور مرا تسلیم نیت شیطانی خود کرد / پریسای 13 ساله چند روز اسیر شوم 2 جوان بود تا اینکه ...

ابعاد پنهان فاجعه پل غله زار در سیل آذر شهر / 22 نفر زنده زنده در خودروهایشان غرق شدند+ فیلم و عکس

دختر 14 ساله تهرانی برای لو نرفتن ارتباط شیطانی 40 میلیون تومان حق سکوت داد!

پژمان از سحر خواستگاری کرد اما با من قرار شیطانی گذاشت و ...

مادرم ارتباط های کثیف در تلگرام داشت به پدرم گفتم و ...+عکس

اقدام شیطانی مدیر شرکت با منشی اش که می خواست عروس شود!

وقتی حیدر در باشگاه اسب‌سواری ناپدید شد / ردپای پیرمردها در این پرونده

دستور برای برخورد شدید با معلم آزارگر در رودبار+ فیلم و عکس

آخرین قرار شیطانی ام قبل از رفتن امیر به سربازی در باغ بود / او در یک روستا معلم شد و من 3 روز هم بی شرمانه پیش او بودم و ...

نمایش کثیف و هولناک مرد بازیگر با همسر جوانش قبل از طلاق / نیمه شب دخترم را فقط با یک چادر از خانه بیرون کرده بود و ...

حمله وحشیانه 2 پسر موتور سوار به 6 زن جوان در خیابان های خلوت+ عکس

تصاویر خنده دار از تبهکاران در برابر دوربین تشخص هویت پلیس+عکس

مرد چشم آبی و راز شیطانی و کثیف خانه مجردی آن برای دختران جوان +عکس

بلای شیطانی که سر سارا در خانه جوان موتورسوار آمد/ وقتی به هوش آمدم ...

رازی که شوهر دوست داشتنی ام از شب یلدا پنهان نگه داشته بود / آرش گفت می خواهد طلاقم دهد اما بدون دلیل!

این مرد سه سوت پراید دزدگیر دار می دزدید+ عکس

مرگ وحشتناک مادر و دختر در سونای باغ ویلا + تصاویر

دختر 14 ساله در دام شیطانی سرباز یک بیمارستان تهران

وقتی به دوست صمیمی فرزین پناه بردم او مرا تسلیم نیت شیطانی خود کرد و ...

پیام عجیب قاتل زنجیره‌ای 13 زن و مرد به پلیس / مرا بگیرید و گرنه...+ عکس

وقتی دختر آذری به خانه بازگشت؛ نه خانه بود و نه پدر و مادرش؛ سیل آنها را برای همیشه برده بود+عکس دختر و تصاویر

 

 

کدخبر: 258002 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟