این در حالی است که شواهد نشان می‌دهد همسر وی دست به جنایت زده و فراری شده است.21فروردین‌ماه امسال مسئولان بیمارستانی در پایتخت با بازپرس جنایی تماس گرفتند و خبر از مرگ مرموز زنی دادند که از روز دوم فروردین‌ماه در بیمارستان بستری بود. با دستور قاضی تحقیقات در این خصوص آغاز و مشخص شد قربانی خدیجه نام داشته و از بالکن طبقه دوم خانه‌اش در خیابان قزوین سقوط Fall کرده است.

او پیش ازمرگ به خانواده‌اش اعلام کرده بود که شوهرش او را به پایین پرت کرده است. در چنین شرایطی جسد قربانی به پزشکی قانونی انتقال یافت و قاضی دستور تحقیق از خانواده قربانی را صادر کرد. به این ترتیب خانواده خدیجه دوشنبه صبح در دادسرای جنایی تهران حاضر شدند. برادر قربانی وقتی در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت چنین گفت: خواهرم 28سال پیش ازدواج کرد و از همان روزهای نخست با شوهرش اختلاف داشت.

شوهرخواهرم دست بزن داشت و بر سر هر موضوعی خواهرم را به باد کتک می‌گرفت. مدتی بعد خواهرم صاحب 2فرزند شد و به‌خاطر بچه‌هایش ناچار به ادامه زندگی بود. وی ادامه داد: این اواخر اختلافات‌شان به حدی رسیده بود که مدام خواهرم از شوهرش کتک می‌خورد. حدود یک‌ماه پیش با دسته جاروبرقی خواهرم را زد تا جایی که پای خواهرم را شکست. به‌خاطر اخلاق‌های عجیب شوهرخواهرم ما خیلی با آنها رفت‌وآمد نداشتیم.

روز حادثه Incident آنطور که دخترش می‌گفت، شوهرخواهرم چندین‌بار خدیجه را کتک زده بود. پس از آن از خانه بیرون رفته و ساعتی بعد برگشته بود. او به سمت خواهرم هجوم برده تا او را کتک بزند. دخترش می‌گفت که آنها بر سر خرید شب عید با هم درگیر شده بودند. خواهرم هم از ترس به اتاق رفته و در را قفل کرده بود. اما شوهرش در را شکست و دخترش را به سمت دیگر هل داده و با خواهرم درگیر می‌شود. به گفته دخترش، شوهرخواهرم، خدیجه را از بالکن به پایین پرتاب کرده و پس از آن متواری شد.

وی ادامه داد: همان موقع در دادسرای یافت‌آباد از او شکایت کردیم، چون در بیمارستان از خواهرم هم شنیدم که شوهرش او را به پایین پرتاب کرده است. او بعد از این حادثه متواری شده بود و تنها یک‌بار برای پیگیری وضعیت خواهرم به بیمارستان آمد ولی ما او را ندیدیم. وی ادامه داد:خواهرم در این حادثه مهره‌های گردنش شکسته بود که در نهایت با وجود تلاش پزشکان جانش را از دست داد. به گزارش همشهری، هم‌اکنون قاضی جنایی دستور بازداشت مرد میانسال و مشخص شدن علت اصلی مرگ قربانی را صادر کرده تا معمای مرگ اسرارآمیز این زن فاش شودبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟