دلنوشته مادر رضا نظری آتش نشان شهید پلاسکو+عکس

این مادر نوشته است: «چرخ گردون می چرخد، روزها از پس هم می‌گذرد. بهار، تابستان، پاییز، زمستان.اما برای ما روزگار فقط ایستاده است.در سی امین روز از فصل سردش می‌گویند بهاری دیگر در راه است ولی افسوس که زندگانی من در خزانی سخت مانده است و انگار قرار به رفتن ندارد. مات و مبهوت فقط نگاه می‌کنم. همه چیز در حرکت است ولی من همچنان میخکوب بر زمین، در روز 30 دی جامانده ام. نفس زندگی‌ام رفت و در کما به سر می‌برم. زنده هستم ولی زندگی نمی‌کنم. چشمانم باز است ولی نمی‌بینم. از درون آب می‌شوم، در نبودت‌ ای پاره تنم. «رضا»ی عزیزم دلم می‌گیرد از این همه غفلتی که تو را از ما گرفت. دلم می‌شکند از نادانی برخی انسان‌ها که اگر نکات ایمنی را رعایت می‌کردند نوروز امسال برایمان جور دیگری رقم می‌خورد.‌ نمی‌دانم آیا نوروز بر شما مبارک می‌شود وقتی دل این‌همه مادر در فراق عزیزانشان دردمند است.

واژه تبریک بر زبانم نمی‌چرخد می‌دانم که ملتی با من غمگین هستند وعده‌ای نیز خود را در این حادثه مقصر می‌دانند. کما اینکه خود می‌دانند با رعایت ایمنی ساختمان می‌شد جلوی این اتفاق تلخ را گرفت و این نوروز بر ما هم مبارک می‌شد. رضای عزیزم از بدو تولدت با عشق و محبت تو را در بالینم پروراندم و هر سال نوروز را به شوق یکسال بزرگ شدن و دیدن پیشرفت میوه زندگی‌ام سپری کردم. حال کجایند ببینند که نتیجه 30ساله زندگی‌ام به خاطر غفلت عده‌ای در زیر خروارها خاک خفته است. تقاضا دارم از همه عزیزانی که صدای مرا می‌شنوند، من نیز چون شما آرزوهای دور و درازی برای دردانه پسرم داشتم. من نیز چون شما می‌خواستم عیدم را در کنار فرزندم مبارک کنم ولی... اگر مرا می‌بینید اگر شما هم چون من قلبتان شکست، تقاضا دارم فقط با رعایت نکات ایمنی از تکرار این قبیل حوادث جلوگیری کنیم و غفلت خودمان را به پای تقدیر و سرنوشت نگذاریم و اجازه ندهیم دل مادر دیگری چون من در فراق فرزندش دردمند شود.

عید برای ما نامبارک شد اما برای شما هموطنان و مردم عزیزم آرزوی عـــــیدی مبارک دارم و طلب خیر می‌کنم برای تک تک شما عزیزان. ان‌شاءالله که درسال جدید شاهد هیچ حادثه‌ای نباشیم.» برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟