مرد شیطان صفت دختر 10 ساله را داخل پراید دودی شکنجه کرد و ... +عکس

با فرار Escape یکی از قربانیان او بود که پلیس توانست ردی از وی پیدا کرده و او را دستگیر کند.آخرین قربانی مرد شیطان‌صفت دختربچه‌ای 10ساله بود. او که پس از فرار از خودروی متهم ماجرا را با پدر و مادرش درمیان گذاشته و همراه آنها راهی کلانتری 132نبرد شده بود چنین گفت: حدود ساعت 4:30بعدازظهر بود و از خانه خارج شدم تا به‌دنبال برادر کوچکم که هنوز در مدرسه بود بروم.

در حال عبور از پارک بودم که مردی صدایم زد. او گفت که پلیس مخفی است و دنبال موادفروش‌ها می‌گردد. بعد هم خواست کمکش کنم و سوار ماشینش شوم تا عکس آنها را نشانم دهد. من که باور کرده بودم سوار ماشین پرایدی با شیشه‌های دودی و صندلی‌های مشکی شدم. او عکس چند آقا و خانم را نشانم داد و گفتم که آنها را نمی‌شناسم. همان لحظه دستش را به طرفم دراز کرد و می‌خواست به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد که جیغ و فریاد کشیدم و در یک لحظه توانستم در ماشین را باز کنم و بیرون بپرم و فرار کنم.

با اظهارات دختربچه، پرونده در اختیار قاضی آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مرد شیطان‌صفت شروع شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که پیش‌تر نیز 2شکایت مشابه در همان منطقه مطرح شده بود. مأموران دریافتند که دختر و پسری 10و 12ساله مدتی قبل‌تر با همین شگرد توسط مرد شیطان‌صفت ربوده شده و در پرایدی با شیشه‌های دودی مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند.

با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ برای شناسایی و دستگیری متهم را آغاز کردند. آنها با مراجعه به محل‌هایی که شاکیان اظهار کرده بودند متوجه شدند که در یکی از این محل‌ها چند مغازه و مرکز تجاری مجهز به دوربین مداربسته وجود دارد. آنها در ادامه به سراغ این مراکز رفتند و به بازبینی فیلم‌های ضبط شده در دوربین‌ها پرداختند. به این ترتیب بود که تصویری از خودروی متهم به‌دست آمد و مأموران موفق شدند از طریق پیگیری شماره پلاک خودرو به مرد میانسالی به نام صفرعلی برسند.

مأموران تصویر این مرد 49ساله را در اختیار آخرین طعمه متهم قرار دادند و دختربچه 10ساله تأیید کرد که صفرعلی همان مردی است که خود را پلیس مخفی جا زده بود. کارآگاهان در ادامه متوجه شدند که این مرد متاهل و ساکن منطقه دولت‌آباد است. دستور بازداشت وی صادر شد و کارآگاهان موفق شدند او را در خانه‌اش غافلگیر کنند.

مرد شیطان‌صفت هنگام دستگیری قصد داشت با ایجاد درگیری راهی برای فرار پیدا کند که موفق نشد. در ادامه خودروی پراید سبز رنگ که متهم جنایاتش را داخل آن رقم زده بود مقابل خانه او کشف شد. مرد میانسال پس از انتقال به اداره آگاهی از سوی هر سه شاکی پرونده شناسایی شد و در نهایت لب به اعتراف گشود و گناهش را به گردن گرفت.

او مدعی شد که در زمان اجرای نقشه‌اش اسیر وسوسه‌های شیطانی می‌شده و کنترلش را از دست می‌داده و حالا به‌شدت پشیمان است. اعترافات این مرد در حالی بیان می‌شود که بررسی‌ها نشان می‌دهد او بارها در منطقه نبرد تردد داشته و احتمال می‌رود که افراد بیشتری را طعمه‌ نقشه سیاهش کرده باشد. به گفته سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران هم‌اکنون متهم با قرار بازداشت در اختیار پلیس آگاهی است و شاکیان احتمالی می‌توانند برای شناسایی او به اداره 16پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

نوعروس در کمینگاه شیطانی مدیر / او به همه مرخصی داده بود و من نمی دانستم که آن صبح وحشتناک در تولیدی تنها هستم

 

 

کدخبر: 247146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟