به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 21:30 دقیقه دوشنبه 25 بهمن ماه سال جاری ماموران کلانتری 18 آبادان در جریان درگیری چند مرد و زن در منطقه ذوالفقاری قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران به سمت محل حرکت کردند.

ماموران زمانیکه در محل حاضر شدند هیچ اثری افراد در درگیری نبود و تنها خودروی سمند تخریب شده ای در صحنه درگیری جا مانده بود.

تیم پلیسی در تحقیقات پی بردند خودرو برای مرد جوانی است که قصد داشته با 2 زن جوان برای یک رابطه شوم به خانه اش برود که یکی از آشنایان 2 زن متوجه این ماجرا شده و به تعقیب آنها راه افتاده و در مسیر اهالی طایفه را از این سناریوی با خبر کرده است.

در ادامه مشخص شد که چند جوان برای انتقام گیری و ادب کردن پسر جوان با حضور جلوی خانه پسر جوان اقدام به تخریب خودروی وی کرده و همین باعث درگیری بین چند جوان با صاحب خودرو شده است.

بدین ترتیب ماموران برای جلوگیری از درگیری بین طایفه ای و انتقام گیرانه با دستور بازپرس پرونده برای دستگیری افراد شرکت کننده در این درگیری وارد عمل شدند.

ماموران با کاوش های فنی موفق شدند 2 زن جوان و 4 جوانی که اقدام به کتک کاری با پسر جوان کرده بودند را دستگیر کنند و برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

بنا به این گزارش، ماموران در زمان دستگیری متهمان یک اسلحه شکاری غیرمجاز در داخل خودرو شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 245616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟