به گزارش رکنا، روز 10 مرداد ماه سال 84 ماموران کلانتری 151 یافت آباد در جریان کشف جسدی در حاشیه اتوبان آزادگان  بعد از خروجی خلیج قرار گرفتند.

ماموران با حضور در محل حادثه پی بردندکه جسد مردی 40 ساله با شلوار مشکی و پیراهن نارنجی و کفش تیره  در حین عبور از عرض اتوبان با خودرویی تصادف کرده که بخاطر شدت جراحات وارد شده به کام مرگ فرو رفته و راننده نیز از محل فرار کرده است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 18 برای دستگیری عامل این تصادف مرگبار وارد عمل شدند.

کارآگاهان در  طول رسیدگی به پرونده جسد ناشناس برای شناسایی هویت قربانی این تصادف مرگبار  به لیست اطلاعات افراد فقدانی در سراسر کشور مراجعه کردند اما با گذشت 11 سال از این ماجرا هنوز به سرنخی از هویت جسد مرد 40 ساله به دست نیاوردند.

بنا به این گزارش، مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به شدت تصادف ، امکان انتشار تصویر متوفی در جراید کثیرالانتشار و خبرگزاری ها وجود ندارد لذا از کلیه شهروندان محترم که احتمالا اطلاعاتی در خصوص این حادثه Incident (تصادف در اتوبان آزادگان) شنیده یا در اختیار دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در این خصوص را از طریق شماره تماس 51055429 در اختیار اداره دهم ویژه قتل Murder پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند .

همچنین شهروندان محترمی که از فقدان احتمالی یکی از بستگان و آشنایان خود از مرداد ماه سال 1384 تاکنون با مشخصات ظاهری قد : 175 سانتی متر ، وزن : 80 کیلوگرم و سن تقریبی 40 سال اطلاعاتی در اختیار دارند نیز اطلاعات خود را از طریق شماره تلفن یاد شده (51055429 ) در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار دهند " . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

تجاوز به مادر و دختر یک وزیر +عکس

 

 

کدخبر: 244492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟