40 جوان با سر و صورت خونین دستگیر شدند / فیلم درگیر وحشیانه دست پلیس افتاد+ فیلم و عکس
حجم ویدیو: 22.60M | مدت زمان ویدیو: 00:01:34

تعدادی از طرفداران دو تیم با هم قرار گذاشته بودند تا در محلی خارج از شهر با یکدیگر به دعوا و مبارزه بپردازند. این مبارزه که به مبارزه 20 _20 معروف است معمولا در محلی خارج از شهر انجام می شود و دارای داور نیز است.

در این مبارزه که به مبارزه 20 – 20 معروف است تعداد 20 تن از طرفداران هر تیم با پوشیدن لباس مشکی و سفید شرکت می کنند. در این ویدئو طرفداران تیم "فاینورد" لباس مشکی و طرفداران تیم "آلکمار" - تیمی فوتبالی که علیرضا جهان بخش در آن بازی می کند - لباس سفید به تن داشتند. از قوانین مبارزه 20-20 ، استفاده نکردن از سلاح سرد و گرم و لگد نزدن به فردی است که روی زمین افتاده است. جالب اینکه این مبارزه دارای داور نیز است و وی با پوشیدن لباس متفاوت از آنها قابل تشخیص است.

پلیس Police هلند با هشدار به این قبیل از طرفداران فوتبال در هلند گفت: چنین مبارزات برنامه ریزی شده ای می تواند خطرآفرین باشد و منجر به مرگ افراد شود. جای تعجب نیست وقتی تعداد زیادی از افراد هر دو طرف بعد از پایان درگیری روانه بیمارستان می شوند. "

وی همچنین افزود: " پلیس هلند در حال بررسی است تا این پدیده را در ردیف موضوعات بزهکارانه قرار دهد." در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 244027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟