فرمانده پلیس کرمان از دستگیری سارق کیف قاپ و کشف6سرقت توسط ماموران خبر داد. 

سرهنگ"عبدالعلی روانبخش" در تشریح این خبر گفت:در پی وقوع چندین  کیف قاپی در سطح شهر کرمان،ماموران دستگیری عاملان را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:ماموران انتظامی این فرماندهی در حین گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند سارق را پس از کیف قاپی از یک زن، در کوچه بن بست به دام بیاندازند و وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود:در تحقیقات و بازجوئی های تخصصی پلیس،سارق به شش فقره کیف قاپی در سطح شهر کرمان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

روانبخش در ادامه به منظور ناکام گذاشتن سارقان کیف قاپ در رسیدن به اهداف شومشان هشدار داد:معمولاً افراد کیف قاپ در اطراف بانک ها،دفتر خانه ها و مراکز خرید به دنبال فرصت مناسب هستند بنابراین هنگام ورود و خروج از این اماکن مراقب اطراف خود خصوصاً موتور سواران باشید.

وی افزود :هنگام حمل پول از خیابانهای خلوت تردد نکنید و کیف دستی یا ساک را با دستی که مجاور دیوار یا جوی آب است حمل کنید و از حرکت در سطح خیابان بپرهیزید.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست:از حمل و جابجایی پول نقد به میزان زیاد خوداری و تا حد امکان از چک های تضمینی و مسافرتی استفاده کنید تا شاهد وقوع چنین جرایمی نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟