به گزارش رکنا، ساعت 12 ظهر یکشنبه 12 دی ماه سال جاری دختر جوانی در تماس با ماموران کلانتری 148 انقلاب از ماجرای کشته شدن پدرش در خانه خبر داد و تیمی از ماموران با حضور در صحنه جرم Crime با جسد مرد 64 ساله ای که در خانه اش روی زمین افتاده بود روبرو شدند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس کشیک قتل Murder در صحنه جرم در خیابان فردوسی حاضر شدند و تحقیقات ویژه برای افشاگری راز این مرگ مرموز کلید زده شد.

کارآگاهان در گام نخست پی بردند که قربانی جنایت Crime که مغازه کتاب فروشی در خیابان صوراسرافیل دارد با ضربات جسم سخت به سر به قتل رسیده است.

در این مرحله دختر خانواده به ماموران گفت: سالها قبل پدر و مادرم از هم جدا شدند و در این ساختمان همراه پدرم زندگی می کنم که ساعت 12 برای سرکشی به پدرم از طبقه سوم به طبقه پایین آمدم و هر چه پدرم را صدا کردم جوابی نشنیدم تا اینکه وارد خانه شدم و با جسد پدرم روبرو شدم.

بنا به این گزارش، بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران در این مرحله دستور داد تا جسد قربانی جنایت به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات برای شناسایی عامل این قتل در اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235487 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟