مرد جوان از  زن مهربانش می ترسید! / دردسر بزرگ به خاطر پنهانکاری احمقانه+عکس

به گزارش رکنا، اوایل آذر ماه سال جاری بود که زن 55 ساله ای در خیابان فلاح در حال عبور از خیابان بود که پراید سفید رنگی به نزدیکی او رسید و در چشم بهم زدنی راننده پراید اقدام به قاپیدن کیف دستی زن میانسال کرد.

سارق کیف قاپ با سرقت کیف زنانه پا به فرار گذاشت که در این لحظه دسته کیف به دکمه مانتوی زن میانسال گیر کرد و همین باعث شد تا زن میانسال با شدت روی زمین بیفتد و دزد جوان که پا روی پدال گاز خودرویش گذاشته بود چند متری روی زمین کشیده شد تا اینکه کنده شدن دکمه مانتو باعث رها شدن زن میانسال روی زمین شد و دزد تک رو پا به فرار گذاشت.

در این سرقت استخوان دورچشم زن میانسال شکسته شد و از ناحیه زانو نیز آسیب دید که در ادامه تیمی از ماموران پلیس با اطلاع از این سرقت هولناک برای دستگیری سارق پراید سوار وارد عمل شدند.

تیم پلیسی در گام نخست به بررسی دوربین های مداربسته در محل سرقت پرداختند که خیلی زود توانستند شماره پلاک خودروی پراید را به دست آورند.

بدین ترتیب با ماموران با در دست داشتن شماره پلاک پراید سفید رنگ به سراغ صاحب خودرو رفته و در این مرحله موفق به دستگیری مرد 35 ساله ای شدند که وی در همان ابتدا به سرقت از زن میانسال اعتراف کرد.

حمیدرضا 35 ساله پس از دستگیری برای تحقیقات ویژه صبح روز یکشنبه 7 آذر ماه پیش روی قاضی میروکیلی در شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه 34 قرار گرفت.

مرد افیونی گفت: دو سال پیش از طریق خواهرم با یکی از دوستانش آشنا شدم که پس از یک سال دوستی با هم ازدواج کردیم.

وی افزود: در شروع زندگی مان در چند شرکت کار می کردم اما چون اعتیاد داشتم از کار بیکار شدم و همسرم که نمی خواست زندگی مان خراب شود چند بار مرا به کمپ ترک اعتیاد برد تا درمان شوم اما بی فایده بود تا اینکه زنم چرخ زندگی را در دست گرفت.

حمید رضا گفت: در این مدت روزها زنم سوار بر خودروی پراید مسافرکشی می کرد و عصرها شیفت من بود و تا شب مسافرکشی می کردم که پس از آمدن به خانه هردو پول های مسافرکشی را روی میز می ریختیم و زنم با مدیریت خوبی که داشت هزینه های زندگی را تامین و بخشی از پول ها را پس انداز می کرد.

مرد جوان گفت: روز حادثه پس از مسافرکشی با پول هایی که به دست آورده بودم مواد مخدر خریدم و از ترس اینکه شب پولی ندارم که به همسرم تحویل دهم تصمیم به دزدی گرفتم.

زن حمیدرضا نیز که برای رهایی شوهرش به دادسرا  آمده بود نیز به قاضی پرونده گفت: شب وقتی حمیدرضا به خانه آمد رفتار مشکوکی داشت اما فکر نمی کردم دزدی کرده باشد اما از همان شب حمیدرضا شب ها کابوس می دید و نا آرام شده بود تا اینکه گوشی موبایلی را در خانه پیدا کردم که حمیدرضا ادعا کرد او را خریده است ولی حرفش را قبول نداشتم تا اینکه پلیس به سراغش آمد.

این زن جوان گفت: شوهرم از نادانی مجبور به این کار شده است و می خواهم بار دیگر کمکش کنم تا آزاد شود چون پشیمان است و تصمیم دارد مواد را ترک کند تا زندگی مان مثل گذشته با آرامش باشد.

بنا به این گزارش، دادیار میروکیلی دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 231223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟