به گزارش رکنا، صبح جمعه 29 آبان ماه سال گذشته زن میانسالی در تماس با ماموران پلیس شرق تهران برای پایان دادن به صدای موسیقی زن همسایه از ماموران در خواست کمک کرد .

ماموران با حضور در محل پی بردند زن جوان از عصر روز گذشته صدای موسیقی اش را زیاد کرده و هرچه زن صاحبخانه به در خانه اش مراجعه می کند تا به این سروصداها پایان دهد بی نتیجه بوده است.

در این مرحله ماموران اقدام به باز کردن در خانه زن جوان کردند و زمانیکه وارد خانه شدند با جسد زن 25 ساله در اتاقش روبروشدند.

همین کافی بود تا تیمی ازماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس مدیرروستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی در صحنه جرم حاضر شوند.

کارآگاهان در گام نخست زن صاحبخانه را هدف تحقیق قرار دادند و وی گفت: عصر پنج شنبه بود که صدای موسیقی از خانه زن تنها به گوش رسید و تا نیمه های شب تحمل کردم اما بی فایده بود تا اینکه مجبور شدم برای اعتراض در خانه زن تنها را به صدا در آورم.

وی افزود: هر چه در خانه سمانه را زدم بی فایده بود و به همین خاطر به خانه خودم برگشتم و تا صبح تحمل کردم اما همچنان صدای موسیقی به گوش می رسید تا اینکه صبح جمعه مجبور شدم با پلیس تماس بگیرم که ماموران با حضور در خانه زن تنها با جسدش روبرو شدند.

بازپرس پرونده در این مرحله دستور داد تا جسد برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شود تا علت مرگ زن 25 ساله مشخص شود.

در این مرحله تیم پلیسی پی بردند که زن تنها صیغه مرد متاهلی است که در همان نزدیکی زندگی می کند که در این مرحله مرد جوان هدف تحقیق قرار گرفت.

در ادامه مشخص شد که هادی و سمانه مدتی است که با هم در ارتباط هستند و چندی پیش نیز همسر هادی با اطلاع از رابطه شوهرش با زن تنها به آنها اعتراض کرده است که سمانه ادعا کرده که به رابطه اش با هادی پایان می دهد اما وی با انتقال خانه اش به کوچه دیگری که فاصله آن تا خانه هادی 800 متر است به زندگی پنهانی با هادی ادامه داده است.

هادی نیز به ماموران گفت: آخرین بار چهارشنبه بود که بعد از محل کارم به دیدن سمانه رفتم و چون پنج شنبه و جمعه در خانه کنار همسرم بودم نمی توانستم به دیدن سمانه بروم و آخرین تماسی که با او داشتم ساعت 4:30 دقیقه عصر پنج شنبه بود و پس از آن هیچ اطلاعی از سمانه ندارم.

در ادامه کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ زن تنها را نارسایی تنفسی به خاطر مصرف قرص متادون اعلام کردند و این در حالی بود که خراشیدگی های مرموزی روی گردن سمانه وجود داشت.

کارآگاهان در ادامه پی بردند که سمانه اعتیاد نداشته و بازپرس مدیر روستا با توجه به مرموز بودن صحنه جنایت دستور به بررسی پیامک های گوشی سمانه را صادر کرد.

تیم پلیسی با بررسی پیامک های گوشی سمانه به پیامک عجیبی روبرو شدند که ساعت 3:30 دقیقه پنجشنبه 28 آبانماه پیامی از سوی زن هادی به سمانه ارسال شده بود که ادعا کرده بود زندگی ات را روی سرت خراب می کنم ... .

در این مرحله بازپرس پرونده با توجه به نظر کارشناسان پزشکی قانونی که زمان مرگ سمانه را عصر پنج شنبه اعلام کرده بودند و چند تن از اهالی محل نیز زن هادی را در نزدیکی خانه سمانه دیده بودند پس از یک سال تجسس، روز شنبه 29 آبان ماه امسال دستور دستگیری زن هادی را به عنوان تنها مظنون پرونده مرگ مرموز زن تنها صادر کرد.

زن هادی پس از دستگیری گفت: چندی ماه قبل از مرگ سمانه به در خانه اش رفتم و از او خواستم تا از زندگی ما بیرون برود که او نیز پذیرفت و خانه اش را تغییر داد اما پس از مدتی فهمیدم که شوهرم با سمانه در ا رتباط است و همین باعث عصبانیت من شد که روز پنج شنبه به طور اتفاقی و برای ترساندن سمانه آن پیامک را ارسال کردم چون خانه اش را بلد نبودم و می خواستم با تهدیدهایم به رابطه اش با همسرم پایان دهم.

وی افزود: روز حادثه برای خرید به فروشگاه رفتم و به همین خاطر اهالی محل مرا در نزدیکی خانه سمانه دیدند و من در ماجرای مرگ زن تنها بی گناه هستم.

بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران در این مرحله دستور بازداشت زن جوان را صادر کرد و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 231152 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟