بهاره پس از خودکشی پشیمان شد و ...

عقربه‌های ساعت در حال سپری‌کردن روز بودند که زن جوان چشم‌هایش را باز کرد. او به هوش آمده‌بود و پزشکان با لبخندی رضایت‌بخش به صورت همدیگر نگاه می‌کردند. آنان خیالشان راحت شده‌بود که بیمارشان عمر دوباره‌ای پیدا کرده و می‌تواند به زندگی باز‌گردد.

این زن چند ساعت قبل توسط تیم فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافت و چون حالش وخیم بود، عوامل اورژانس برای نجات او وارد عمل شدند. بهاره رنگ صورتش زرد شده‌‌‌بود و گودی کبود‌رنگی زیر چشمانش هویدا بود که نشان می‌داد د‌چار ضعف شدیدی شده‌‌است. هنگامی که با ماموران کلانتری سپاد مشهد روبه‌رو شد، گفت: از کسی شاکی نیستم. من به خاطر مشکل روحی و روانی خودم دست به کار اشتباهی زدم و می‌خواستم به زندگی‌ام پایان بدهم، اما بعد از خوردن کمی دارو، حالم بد شد و در حالی که مرگ را به چشم می‌دیدم، در آن لحظه، از کرده‌ام پشیمان شده‌ بودم. ترس تمام وجودم را فرا‌گرفته‌‌بود. در آن لحظات واپسین، به هر سختی‌ای بود، با خواهرم تماس گرفتم. او که در همسایگی ما زندگی می‌کرد، پس از اطلاع از وضعیتم، سریع خودش را به من رساند. خواهرم وقتی با بدن نیمه‌جان من روبه‌رو شد، سریعا با اورژانس تماس گرفت و آن‌ها مرا به بیمارستان رساندند. بعد از اینکه وارد بیمارستان شدم، دیگر نفهمیدم چه شد، اما خوشبختانه شانس آوردم و فرصت دوباره‌ای برای زندگی یافتم.بهاره آهی کشید و افزود: بعد از آن ماجرا، با خودم فکر می‌کنم که اگر کمی در‌مورد عواقب کاری که انجام داده‌بودم فکر می‌کردم، این مشکل گریبانم را نمی‌گرفت. امروز با مرور گذشته‌ام، می‌فهمم که سر چه موضوع‌های مسخره‌ای نزدیک بود جانم را از دست بدهم.این زن جوان در‌مورد مشکلات زندگی‌اش که در گذشته با آن‌ها روبه‌رو بوده گفت: دوسال قبل ازدواج کردم. همسرم به من توجه چندانی نداشت. او سرد و بی‌عاطفه بود. البته از سر غرورش هم گاهی رفتارهایی نشان می‌داد که نسبت به او بدبین شده‌بودم. من تازه ازدواج کرده‌بودم و می‌خواستم ملکه فکر و چشم شوهرم باشم. دوست داشتم هیچ‌کس و هیچ‌چیز را غیر از من دوست نداشته‌باشد. سعی می‌کردم با مهر و محبت با همسرم ارتباط عاطفی زیادی برقرار کنم، اما شوهرم این کارها را جلف‌بازی می‌دانست و خیلی سنگین رفتار می‌کرد. با دیدن این رفتارها از او، دچار شک و تردید شده‌بودم و تصور می‌کردم پای زن دیگری وسط است.

بهاره ادامه داد: موضوع را به مادر و خواهرم اطلاع دادم، اما آن‌ها مدام مرا سرزنش می‌کردند که تو ایراد داری و نتوانسته‌ای خودت را توی دل همسرت جا بدهی. با شنیدن این حرف‌ها، واقعا عذاب می‌کشیدم و از نظر روحی و روانی دچار فشار عصبی شدیدی شده‌بودم. هیچ‌موقع باورم نمی‌شد روزی دست به چنین کار احمقانه‌ای بزنم.

این زن جوان در پایان تصریح کرد: زن و شوهر باید به همدیگر احترام بگذارند و به هم عشق بورزند. اگر با هم حرف بزنند و درد‌دل کنند، این شک و تردیدها به وجود نمی‌آید. من هر‌موقع فکر و ذهنم درگیر این شک می‌شد، از نظر روحی و روانی به هم می‌ریختم و عذاب می‌کشیدم. زن‌ها از همسرانشان انتظار دارند که در کنار تامین خرج و وسایل زندگی، از نظر روحی و عاطفی نیز مورد حمایت و توجه ویژه آنان باشند، اما یکی از ایرادهای شوهر من این بود که در حضور من از زن‌های دیگر تعریف و تمجید می‌کرد.

در پی اظهارات این زن جوان، بهاره و همسرش به مرکز مشاوره آرامش پلیس خراسان‌رضوی معرفی شدند. نازنین بیات‌مختاری، مدرس مهارت‌های زندگی و کارشناس‌ارشد مرکز مشاوره پلیس، در این‌باره گفت: مشورت با افراد غیر‌متخصص در امور زندگی زناشویی مانند آنچه بهاره در طرح مشکل خود با مادر و خواهرش داشت، نه‌تنها موجب حل مشکلات نمی‌شود، بلکه فرد را در ادامه زندگی با شریک زندگی‌اش دچار بحران و آسیب جدی می‌کند که فشارهای روحی و روانی در زندگی از پیامدهای این مشاوره غلط است.

وی تاکید کرد: مشکلات و شرایط هر شخص مخصوص خودش است و نمی‌توان از یک روش خاص برای حل مشکل افراد دیگر استفاده کرد؛ لذا برخورد غیر‌اصولی با نگرانی‌ها، بدبینی و برداشت‌های اشتباه می‌تواند موجب سر‌د‌شدن روابط زوج‌ها و تصمیم‌های عجولانه شود که در صورت گفتگوی سازنده و با توجه به تفاوت‌های زن و مرد، این مشکل قابل‌پیشگیری است... برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

آزار و اذیت دختران زیبا در آتلیه های زیرزمینی عکاسی

اقدام زشت دو پسر جوان با دختران دانش آموز/فرشته از خانه مجردی این دو شیطان گریخت+عکس

هیلاری کلینتون درخواست طلاق کرد!+ عکس

اسید پاشی عروس روی خواهرشوهر در شرق تهران + عکس و جزئیات

باند ناتاشا در بیرجند منهدم شد

فرار شبانه زن شوهردار از خانه وحشت شوهر

فیلم اتفاقی از تصادف وحشتناک و مرگبار هیوندا النترا در مشهد+ عکس

اقدام کثیف رئیس یک شرکت با کارمندانش در پایان ساعت کاری+عکس

اعتراف 4 مدیر « کلوپ ١٨» که برای 341 هزار عضو پست های غیر اخلاقی می گذاشتند

باند ناتاشا در بیرجند منهدم شد

زن جوان قابلمه آب جوش را بر سر شوهرش ریخت + عکس

نمی خواهم هووی جاری ام شوم

یک سال زندان به خاطر ویراژهای خطرناک در اتوبان + فیلم رانندگی این مجرم و عکس

تن فروشی صدف 16 ساله در دوبی / طلبکار عمویم مرا ربود و ...

اتفاق عجیب در پرونده 10 ساله قتل بهاره / مادر و برادر مرموز در دادگاه+عکس

فیلم / ربودن پسر 10 ماهه از رستوران/ پیشخدمت زن دستگیر شد + عکس

خودرو فراری در آتش رقصید/ سرقت ناجوانمردانه در هنگام آتش سوزی خودرو+عکس و فیلم

اسلحه کشی زن بیوه روی مردان مزاحم +فیلم گفتگو با این زن و عکس

مأموریت مرگبار 2 پسر برای سفر به ایران و خونخواهی شوهر + عکس

مرد خشمگین عروس اش را در قلعه حسن خان کشت

عجله عجیب دختر و پسر دانشجو برای جدایی / دختر: تا دو سال قبل از عقد عروسک‌بازی می‌کردم

نقشه کثیف برای شوهر به خاطر لو رفتن راز ارتباط های شوم با مرد غریبه

90 روز شکنجه وقیحانه زن 43 ساله در آپارتمان دوست پسرش +عکس

ازدواج زوج عاشق پس از 63 سال انتظار + عکس

خودم را در اختیار نیما گذاشته بودم وقتی با دختر دیگری ازوداج کرد، منهم دختر خیابانی شدم

 

کدخبر: 229847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟