تکه تکه کردن یک زن تهرانی توسط قاتلی که از زندان آزاد شد+عکس

مرد میانسال پس در حالیکه 14 سال قبل همسرش را به قتل رسانده بود پس از جلب رضایت و آزادی از زندان بار دیگر در سال 93 زن جوانی را که با او در ارتباط بود به قتل رساند و جسدش را تکه تکه کرد.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از هجدهم اردیبهشت 93 به دنبال تماس مرد جوانی با کلانتری 131 شهرری در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. این مرد به پلیس گفت: از پنجره خانه مان به کوچه نگاه می کردم که همسایه طبقه چهارم به نام احمد را دیدم که بسته پتو پیچ شده ای را از خانه بیرون می برد. وقتی دیدم مرد همسایه بسته مشکوک را داخل صندوق عقب ماشینش گذاشت و به ساختمان برگشت بلافاصله پایین رفتم و با لکه های خون که در راه پله ها ریخته بود روبه رو شدم. همسایه ام همان موقع در حالی که یک کیسه پلاستیکی مشکی در دست داشت از آپارتمانش بیرون آمد و با دیدن من شوکه شد. وقتی کیسه پلاستیکی را باز کردم با صحنه وحشتناکی روبه رو شدم. پایای قطع شده یک زن داخل آن قرار داشت. احمد بلافاصله می خواست فرار Escape کند که با داد و فریاد همسایه ها را خبر کردم .

پلیس به خیابان مورد نظر رفت و احمد 54 ساله بازداشت شد و به کشتن Killing زن 27ساله به نام نادیا اعتراف کرد.

وی گفت: من راننده آژانس هستم. چند بار مادر نادیا ماشینم را کرایه کرد تا او و دخترش را به مقصد برسانم. در میان راه مادر نادیا گفت که دخترش از چند سال پیش همسرش او را رها کرده و به خارج از کشور رفته است و به تنهایی زندگی می کند. بعد از مدتی دلم برای نادیا سوخت و برایش یک خانه اجاره کردم و به او کمک خرج می دادم. تا اینکه ظهر هجدهم اردیبهشت ماه نادیا با من تماس گرفت و گفت حالش بد شده است. چون پسرم سرباز بود و به پادگان رفته بود از او خواستم تا به خانه مان بیاید اما نادیا همراه یک پسر جوان به خانه مان آمد . نادیا گفت: باید قولنامه خانه ای را که برای او اجاره کرده ام به نام او بزنم. همان موقع پسر جوان به سمت من حمله کرد و به روی آنها چاقو کشیدم تا خانه ام را ترک کنند اما یکباره چاقو به گردن نادیا برخورد کرد. پسر جوان بلافاصله فرار کرد و من برای بیرون بردن جنازه از خانه ام به ناچار او را به آشپزخانه بردم و مثله کردم .

احمد اما در مرحله بازپرسی گفت: به دروغ ماجرای ورود نادیا و پسر جوان به خانه اش را مطرح کرده بود و حالا قصد دارد حقیقت را بگوید. وی گفت: من و نادیا پس از چندین ماه رابطه دوستانه با هم درگیر شدیم و من او را با چاقو کشتم.

این مرد میانسال که در بررسی های پلیس مشخص شد 14سال قبل نیز همسرش را قربانی اختلاف های خانوادگی کرده و با جلب رضایت اولیا دم از قصاص رهایی یافته بود .

در مراحل بعدی احمد بار دیگر حرف های ضد و نقیضی را مطرح کرد و سپس به بازسازی صحنه جرم Crime پرداخت تا اینکه روز سه شنبه 11 آبانماه در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که به ریاست قاضی Judge محمد باقر قربان زاده و با حضور دوقاضی مستشار تشکیل شد مادر قربانی در جایگاه ویژه ایستاد و برای احمد حکم قصاص خواست.

احمد روبه روی قضات ایستاد و منکر قتل Murder عمدی شد. این مرد گفت: حرف های قبلی ام در اداره آگاهی و بازپرسی را قبول ندارم و حالا می خواهم حقیقت را بگویم. من پاهایم به شدت درد می کرد و قرص های مسکن قوی مصرف می کردم. به همین خاطر و تحت تاثیر مصرف این قرص ها نادیا را کشتم و خودم هم علت این کار را نمی دانم.

وقتی قاضی اظهارات اولیه وی نزد بازپرس را خواند احمد بار دیگر حرف هایش را عوض کرد. وی گفت: آن روز نادیا به خانه ام آمد و از من خواست تا قولنامه خانه اجاره ای را به نام او بزنم که با هم درگیر شدیم. او مرا هل داد و چون پاهایم به شدت درد می کرد روی زمین افتادم. برای برخاستن از روی زمین دستم را به دیوار آشپزخانه گرفتم و شی را که روی دیوار بود برداشتم. فکر می کردم آن شی تلفن است در حالی که آن چاقو بود. قصد داشتم با مادر نادیا تماس بگیرم که نادیا عصبانی شد و فکر کرد به روی او چاقو کشیده ام. او به سمت من حمله کرد که چاقو ناخواسته به شاهرگش برخورد کرد. من از ترسم جنازه را به آشپزخانه بردم و آن را با چاقو و قند شکن مثله کردم.

این متهم در تشریح ماجرای قتل همسر سابقش نیز ادعای دروغینی را مطرح کرد. وی گفت: همسر سابقم با مردان غریبه در ارتباط بود. یک روز که من و مادر و برادر همسرم وارد خانه شدیم او را با یک مرد غریبه دیدیم. مادر و برادر همسرم از شدت عصبانیت همسرم را کشتند و چون من شاهدی نداشتم آنها جنایت Crime را گردن من انداختند. من به قصاص محکوم شده بودم که با پرداخت 600 هزار تومان توانستم رضایت اولیای دم را جلب کنم و بعد از سه سال از زندان Prison آزاد شوم.

سپس وکیل متهم به دفاع پرداخت و گفت: موکلم بنا به گفته پسرش و شواهد موجود در پرونده به بیماری روانی مبتلاست.

بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

نادیا (1)

نادیا2

نادیا3

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

 

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس 

 

کدخبر: 228791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟