اقدام وقیحانه با ریحانه و مادرش در محل متروکه کرمان + عکس

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی وانقلاب کرمان از دستگیری قاتلان ریحانه دختر شش ساله و مادرش در کرمان خبر داد و گفت: سرقت انگیزه اصلی قتل بوده است. 

شهسواری بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری قاتلان ریحانه دختر شش ساله و مادرش در کرمان خبر داد و گفت: سرقت Stealing انگیزه اصلی قتل Murder بوده است.

وی در تشریح جزئیات خبر اظهار کرد: قاتلان عید نوروز سال 1390 اقدام به این جنایت Crime هولناک زده بودند.

این مقام قضائی اعلام کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک دختر شش ساله و مادر 31ساله اش در شهر کرمان موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: طی یکسری اقدامات پلیسی توسط پلیس Police آگاهی استان کرمان مشخص شد قاتلان دو نفر به نام های (ح.الف)31ساله و (ی.ق)28ساله می باشند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی وانقلاب کرمان در ادامه بیان کرد:پس از شناسایی،دستور دستگیری قاتلان توسط دادستانی صادر گردید و پلیس آگاهی علیرغم اینکه این افراد چندین مرتبه با تغییر چهره و شگردهای دیگر موفق به فرار Escape شده بوده اند نهایتا موفق به دستگیری این قاتلان حرفه‌ای شدند.

شهسواری عنوان کرد: قاتلان پس از سرقت طلا ،جواهرات وماشین و مقادیری وجه نقد از مقتول اقدام به خفه کردن این زن و فرزندش شش ساله‌اش می کنند و سپس در یکی از مناطق متروکه و حاشیه ای شهر ودر یک گودال حفر می‌کنند.

شهسواری با اشاره به اینکه بانوان افرادی رئوف و مهربان هستند، هشدار داد: زنان بایستی بر عواطف واحساسات خود کنترل داشته باشند و فریب ظاهر افراد سودجو را نخورند.

وی گفت: متاسفانه در بسیاری از پرونده ها دیده شده است افراد رذل و شرور با طرح محبت کاذب اولیه و سوء استفاده از عواطف واحساسات پاک برخی از زنان ودختران، اقدام به فریب آنها می کنند و در نهایت نیز حوادث Accidents هولناکی به وقوع می پیوندد.

وی همچنین خطاب به مجرمان هشدار داد: بسیار ساده لوحانه است که افراد فکر کنند می توان هر کاری را انجام دهند وکسی از آن خبر نشود مطمنا افراد بایستی پاسخگوی اعمال خود در دادگاه عدل الهی و همچنین در برابر قانون Law باشند.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات مامورین پلیس آگاهی استان اعلام کرد: قاتلان سوابق متعدد کیفری از جمله آدم ربایی وتجاوز به عنف وایراد ضرب وجرح عمدی در کارنامه سیاه خود دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

کیفرخواست قطع دست برای دزدعنکبوتی شمال تهران+عکس

اقدام وقیحانه 3 دزد مسلح با زن و شوهر در مقابل چشمان کودک 7 ساله + عکس

زنان و دختران کارمند در دام شیطانی دکتر قلابی

این زن و شوهر قرار گذاشتن 25 سال بعد طلاق بگیرند / توافق عجیب تازه عروس و داماد +عکس دادگاه خانواده

اقدام زشت یک گورکن با جسد فریزی شده یک دختر جوان

بازیگر مشهور سینما بعد از 11 سال هنوز برای این دختر کادوی تولد میفرستد! +عکس

بازیگر زن 38 ساله ایرانی باردار شد +عکس جدید

فرار خواننده زن مشهور از چنگ گروگانگیران +عکس و شرح ماجرا

 

کدخبر: 227933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟