این بازیگر معروف ایرانی در کلاس های مختلط رقص آموزش می دهد! +عکس

در یکی از جدیدترین آگهی‌های آموزش رقص، چشممان به آگهی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون روشن شد. روی تصویر آگهی که در فضای مجازی آشکارا تبلیغ می‌شود آمده است: «‌شروع کارگاه‌های رقص‌های محلی زیر نظر استاد ن.ر از تاریخ 13 آبان ( ظرفیت محدود).»

دو شماره تلفن هم زیر تصویر همراه با اسم وجود داشت. با یکی از شماره‌ها تماس گرفتیم تا از کم و کیف برگزاری این کلاس‌ها با خبر شویم. با برقراری تماس، با آقای س.ک حرف زدیم: «‌ظرفیت هر کلاس 10 نفر و مدت آموزش یک ماه و یک هفته است. هنرجویان برای این مدت باید 300 هزار تومان بپردازند که با توجه به برگزاری 10 جلسه، مبلغ هر جلسه 30 هزار تومان می‌شود. کلاس‌ها مختلط برگزار می‌شوند و حضور زنان و مردان کنار یکدیگر مانعی ندارد.»

از س.ک درباره مجوز این کلاس‌ها سؤال کردیم وی با خنده پرسید: «‌استاد ن.ر را می‌شناسین؟ خود ایشان مجوزند!» نکته قابل توجه این است که در کارنامه کاری این استاد، 14 مورد بازیگری، 6 مورد طراحی حرکات موزون و یک مورد اجرای حرکات موزون دیده می‌شود.

وی درباره مکان برگزاری این کلاس‌ها گفت: «از پلاتوهای خودمان استفاده می‌کنیم. یکی از این پلاتوها در سینمایی واقع در میدان انقلاب است و مشکلی از بابت مکان برگزاری نداریم.»

منبع:صبح نو

کدخبر: 227816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟