اقدام سیاه و زشت 2 جوان پراید سوار با 2  زن جوان+عکس

به گزارش گروه آرشیو رکنا: صبح جمعه نخستین روز مرداد ماه سال جاری زن جوانی با مراجعه به پلیس از رقم خوردن بدترین حادثه تلخ زندگی اش پرده برداشت.
این زن به ماموران گفت: در منطقه یافت آباد قصد رفتن به خانه اش را داشته که وقتی سوار خودروی پراید شیشه دودی می شود از سوی راننده جوان و همدستش که در صندلی عقب پنهان شده بود هدف نیت شیطانی قرار گرفته است.
وی افزود: این 2 جوان پس از اقدام سیاه شان قصد داشتند مرا در بیابان های اطراف تهران رها کنند که با چرب زبانی آنها را متقاعد کردم تا مرا جلوی خانه مان برسانند و در مسیر طرح دوستی با راننده شیطان صفت را ریختم وموفق به گرفتن شماره تلفنش شدم.
همین سرنخ کافی بود تا ماموران با آموزش های لازم به زن جوان موفق شوند در تماس تلفنی با پسر شیطان صفت، وی را در محل قراری حاضر کنند که راننده پراید شیشه دودی وقتی برای ملاقات با طعمه اش در صحنه حاضر می شود از سوی ماموران دستگیر شد.
مصطفی پس از دستگیری دیگر همدستش را لو داد و در تحقیقات از خودروی پراید انگشتر طلای زنانه ای به دست آمد که نشان از گرفتار شدن زن دیگری در این ارابه شیطان داشت.
در این مرحله مشخص شد که طعمه دیگر این جوانان شیطان صفت با حضور در شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 از 2 جوان پراید سوار طرح شکایت کرده است.
در ادامه خیلی زود همدست مصطفی دستگیر شد و هر 2 به اقدام سیاه شان پرده برداشتند اما ادعا می کردند که هیچ تهدیدی در کار نبوده و با رضایت خود زنان دست به این کار زده اند.
این ادعا در حالی است که هر 2 شاکی پرونده ادعا کردند زمانیکه قصد سوار شدن بر خودروی پراید را داشتند متوجه همدست راننده جوان در صندلی عقب نشده اند و با تهدید و اجبار تسلیم نیت شیطانی آنها شده اند.
مصطفی در اعترافاتش گفت: این نقشه خیلی اتفاقی رقم خورد و زمانیکه زنان التماس می کردند لذت می بردم و حالا پشیمانم.
بنا به این گزارش، تجسس های پلیسی برای شناسایی دیگر جرائم و طعمه های احتمالی این باند شیطان صفت به دستور بازپرس علی وسیله ایردموسی در اداره 16 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 170393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟