جزییات فروش قیر رایگان در بجنورد / اعضای باند بازداشت شدند

به گزارش رکنا، رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده قیر رایگان در استان گفت: تاکنون ۶ متهم دستگیرشده‌اند و قریب به ۲ میلیارد تومان از اموال بیت‌المال نیز باز پس گرفته‌شده است.

 طی چند هفته اخیر موضوع پرونده قیر رایگان و گمانه‌زنی درباره دستگیرشده‌های این پرونده نقل محافل مجازی استان شده، به‌نحوی‌که رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی در آخرین مطالب به بیان نوع جرم و میزان آن پرداخت.

جمعی از دانشجویان بسیجی خراسان شمالی شب گذشته با رئیس‌کل دادگستری استان دیدار کردند و درباره این پرونده نیز مطالب مهمی درباره مطرح شد.

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در این دیدار با اشاره به آخرین اقدامات در راستای پرونده قیر رایگان گفت: تاکنون 6 نفر در مراحل این پرونده دستگیرشده‌اند و برای دستگیری نفر هفتم نیز امروز تعیین تکلیف می‌شود.

وی این پرونده را مربوط به سال ۱۳۹۴ عنوان کرد و افزود: معاون وقت سیاسی استاندار خراسان شمالی و برخی شهرداری‌ها در این پرونده حضور دارند زیرا باید حواله قیر رایگان برای شهرداری‌ها صادر می‌شده و در شهرها مورداستفاده قرار می‌گرفت اما این قیر رایگان در جای دیگری به فروش می‌رسید.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی در انتها از بازگشت قریب به ۲ میلیارد تومان از اموال بیت‌المال در پرونده قیر رایگان خبر داد و گفت: بازگشت اموال بیت‌المال در حال اقدام است و پیگیری برای این اقدام همزمان با بررسی پرونده انجام می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523917 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟