تجمع پرستاران در مشهد/ کادر درمان از قانون تعرفه گذاری گلایه دارند

یکی از پرستاران در این خصوص به خبرنگار رکنا گفت: مبلغی که بعنوان تعرفه پرستاری چند روز قبل واریز شد که شبیه تعرفه پرستاری نبود و با فرمول‌های عجیب و غریبی حق شب‌کارها ضایع شده بود و به نظر می‌آمد بسیاری از بخش‌های بیمارستانی مخصوصاً پرستاران بخش‌های تخصصی مانند ویژه آی‌سی‌یو، سی‌سی‌یو و اورژانس ضرایب بسیار کمی شامل حالشان شده بود و دریافتی خیلی ناچیزی داشتند.

این پرستار افزود: اجرای نادرست قانون تعرفه گذاری پس از سالها انتظار و فراز و نشیب‌های خاص خود سبب نارضایتی پرستاران و مدافعین سلامت در سراسر کشور شد. 

این پرستار ادامه داد: برای چندمین بار کارشناسان و طراحان تعرفه گذاری پرستاری با اجرای نادرست این قانون در موقعیت پسا کرونا، خستگی‌های چندین ساله مراقبت از بیماران کرونایی را چند برابر کردند که این امر موجب اعتراض من و همکارانم را فراهم کرد.

از علت تجمع بی خبرم!

محسن گچپزان، رئیس سازمان نظام پرستاری مشهد نیز در این خصوص افزود: به دلیل اینکه امروز در محل استانداری حضور نداشتم، علت تجمع امروز را نمی‌دانم اما احتمالا باز هم در خصوص تعرفه‌گذاری بوده است.

پس از افزایش تعداد پرستاران مقابل استانداری خراسان رضوی؛ مسئولان با باز کردن درب های ورودی، کادر درمان را به مسجد استانداری هدایت کردند و پرستاران با حضور در مسجد استانداری، مراتب گلایه مندی خود را به مسئولان منتقل کردند.

کدخبر: 883120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟