کشف ۱۶ فقره سرقت در «بیرجند»/۲ متهم دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ «علیرضا فولادی» فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت در شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک سارق را در این خصوص شناسایی و تعقیب کردند که سارق پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان داشت: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد اما با روبه رو شدن شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

فولادی با بیان اینکه در ادامه عملیات طی اعترافات متهم دستگیر شده یک نفر مالخر توسط مأموران پلیس شناسایی و دستگیر شد، تصریح کرد: مأموران در این زمینه ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست تا ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده هرگونه حرکات مشکوک در محل سکونت خود مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کدخبر: 749243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟