دستگیری متهمان به سرقت وسایل خانه و مغازه در نیشابور

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین دهقانپور در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت وسایل خانه و مغازه در سطح شهرستان نیشابور، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در بررسی های میدانی سرقت های به وقوع پیوسته متوجه شدند شگرد و شیوه به کار رفته در این سرقت ها همگی مشابه یکدیگر است.

وی اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده به پرونده در ادامه تحقیقات خود و با اشراف اطلاعاتی به یک متهم سابقه دار مظنون و پس از ردزنی های فنی، مخفیگاه وی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی این فرد در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

کشف اموال مسروقه در نیشابور

سرهنگ دهقانپور اعلام کرد: متهم که به دلایل گوناگون از جمله سرقت تحت تعقیب قضایی بود در مواجهه با ادله و مستندات غیرقابل انکار پلیس تاکنون به ١٠ فقره سرقت شامل ٨ فقره سرقت مغازه و ٢ فقره سرقت وسایل خانه شهروندان در نقاط مختلف شهرستان نیشابور با کمک و همدستی فردی دیگر اعتراف که دیگر همدست متهم نیز در عملیاتی دیگر دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در این زمینه یک مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و تحقیقات از متهمان به منظور کشف سایر سرقت های احتمالی دیگر ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس و هم چنین حمایت دستگاه قضائی، خطاب به شهروندان تاکید کرد: با نصب حفاظ فیزیکی مناسب، دوربین مداربسته و رعایت توصیه ها، پلیس را در پیشگیری از جرائم یاری رسانید، چرا که امنیت یک نیاز همگانی و تولید آمنیت مستلزم مشارکت همگان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟