قتل مشکوک زن جوان

به گزارش پایگاه خبری خبر آزاد:  در حالی که همسر مینو مدعی بود که وی بر اثر خوردن قرص حالش بد شده است اما مدارکی به‌دست آمد که این ادعا را رد و شواهد را به سمت قتل میبرد.پزشک بیمارستان هنگام بررسی وضعیت زن جوان متوجه آثار کبودی و ضرب و جرح روی بدن وی شد و احتمال ضربه مغزی بر اثر ایراد صدمه به سرش قوت گرفت.در حالی که تلاش کادر درمان برای نجات زن جوان ادامه داشت، ساعاتی بعد او تسلیم مرگ شد.

با مرگ مینو و با وجود آثار ضرب و شتم روی بدن او، موضوع به بازپرس ویژه قتل اعلام شد.

با اعلام این خبر بازپرس جنایی دستور بازداشت همسر مینو را صادر کرد. مرد جوان در بازجویی‌ها مدعی شد: من و همسرم ۹ سال است که باهم ازدواج کرده‌ایم و هیچ اختلافی هم نداشتیم. روز حادثه حالش بد بود و قرص خورد اما ساعتی بعد از خوردن قرص حالش وخیم شد و او را فوراً به بیمارستان منتقل کردم.

در حالی که مرد جوان چنین ادعایی داشت، برادر مینو مدعی شد که دامادشان دروغ می‌گوید و او عامل قتل خواهرش است.

برادر مینو گفت: شوهر خواهرم مدتی است که با زن دیگری ازدواج کرده و برای خواهرم هوو آورده است. ازدواج مجدد او باعث اختلاف و درگیری شدید بین آنها شده است. آثار کبودی و ضرب و شتم روی بدن خواهرم هم جای کتک‌هایی است که شوهرش به او زده است.

اما مرد جوان در مقابل اظهارات برادر همسرش اینبار ادعای دیگری مطرح کرد: آثار کبودی و ضرب و جرح به خاطر درگیری مینو با عموهایش است و من او را کتک نزده‌ام.اما این ادعا نیز از سوی برادر مینو تکذیب شد و گفت: خواهرم هیچ مشکلی با عموهایمان نداشته که بخواهند او را کتک بزنند. شوهرش او را کتک زده و قصد دارد با این اظهارات دروغ خودش را تبرئه کند.

بنابراین به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با قتل زن جوان ادامه دارد.

کدخبر: 716767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟