دستگیری سارق موتورکولر‌ در اصفهان

به گزارش رکنا، سرهنگ" محمد رضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این خبر گفت: درپی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان ساکن در منطقه شرق شهر اصفهان مبنی بر سرقت موتور کولر‌های آن‌ها موضوع از سوی ماموران کلانتری ۲۳ تحت پیگیری‌های علمی و تخصصی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی صحنه‌های سرقت و انجام یک سری اقدامات خاص پلیسی موفق شدند در کمترین زمان ممکن رد فردی که دست به این نوع از سرقت زده بود را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از شناسایی هویت متهم ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل نیز تعدادی موتورکولر را کشف و به مال باختگان تحویل دادند.

کشف 12 فقره سرقت در اصفهان

سرهنگ خدادوست با اشاره به اعتراف متهم به ۱۲ فقره سرقت موتورکولر گفت: کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته را ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کردند ک در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دسترسی آسان سارقان به پشت بام منازل مسکونی تأکید کرد: شهروندان لازم است تا برای پیشگیری از وقوع اینگونه سرقت‌ها راه‌های نفوذ به داخل پشت بام منازل خود را مسدود کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟