راننده متخلف در اصفهان به دام قانون افتاد / جرم او چه بود؟

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس راهور استان اصفهان از دستگیری راننده خودروی سمند به دلیل قانون‌گریزی و دستکاری پلاک خودروی خود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمدرضا محمدی با بیان اینکه برخورد پلیس با تخلفات راهنمایی و رانندگی بسیار جدی است، اظهار داشت: در این زمینه مشارکت شهروندان و اعلام تخلفات از اهمیت زیادی برخوردار است.

اعمال تغییرات پلاک خودرو در پرونده راننده متخلف

وی با اشاره به انتشار کلیپ تخلف رانندگی توسط یکی از شهروندان در اصفهان گفت: در این ویدئو یکی از شهروندان که مالک خودروی سمند بود تغییراتی را در ارقام پلاک خود اعمال کرده بود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه پلیس در عملیات پلیسی در کمتر از ۴۸ سال راننده متخلف را شناسایی کرد، افزود: خودروی این راننده متخلف توقیف و به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل شد.

وی با بیان اینکه راننده متخلف این خودروی سمند برابر با مقررات پس از تسویه خلافی پلاک دستکاری تحویل مقام قضایی شد، ادامه داد: از همه شهروندانی که در زمینه اینگونه تخلفات با پلیس راهور همکاری می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

سرهنگ محمدی همچنین به شناسایی راننده قانون گریز هنجار شکن با ۱۹۱ نمره منفی در شهر اصفهان اشاره کرد و ابراز داشت: گواهینامه این راننده متخلف نیز ضبط شده است.

وی افزود: رانندگان در صورت گرفتن نمره منفی از پلیس در مرحله اول مشمول جریمه سه ماه ضبط گواهینامه، در مرحله دوم شش ماه ضبط گواهینامه و در مرتبه سوم مشمول ابطال گواهینامه و یکسال محرومیت از رانندگی خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟