برگزاری مراسم افتتاحیه ساختمان یگان امداد در شیراز

به گزارش رکنا، در این مراسم سردار "رهام بخش حبیبی" فرمانده انتظامی استان فارس، رئیس مجمع خیران امنیت ساز، جمعی از خیران، تعدادی از مسئولان شهرداری و شورای شهر، معاونان و جمعی از روسای پلیس های تخصصی و دیگر مسئولان حضور داشتند.

سردار حبیبی در این مراسم، طی سخنانی اظهار داشت: به غیر از اعمال و رفتار ما هیچ چیز دیگری در این دنیا ماندگار نمی شود و خوشا به حال کسانی که با اندک داشته های خود ذخیره ای برای فردای قیامت خود فراهم آورده اند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات خیران امنیت ساز، افزود: نیروی انتظامی هدفی جز خدمت و خدمت گزاری به مردم ندارد و اقدام خیران امنیت ساز در مسیر ارتقاء امنیت مردم بسیار ارزشمند است.

 مراسم افتتاحیه ساختمان یگان امداد در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: هر فعالیتی که نیروی انتظامی در جامعه انجام می دهد، تنها برای بالا بردن احساس امنیت و آرامش در جامعه است و پلیس هدفی جز این موضوع ندارد.

سردار حبیبی گفت: مردم استان فارس افراد با فرهنگی هستند که در شرایط حساس پای کار می آیند و برای ارتقاء امنیت نیز به صورت ویژه با پلیس همکاری می کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تأکید کرد: افتخار می کنیم که مأموران نیروی انتظامی در راه خدمت رسانی به مردم و آرامش و آسایش آنان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم ساختمان جدید یگان امداد در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز با زیربنای یک هزار و 50 متر مربع و اعتبار حدود 15 میلیارد ریال با مشارکت و همراهی خیر امنیت ساز آقای "حسین جوکار" افتتاح و به بهره برداری رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597376 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟