فراهم سازی شرایط دوچرخه‌ سواری بانوان در خراسان رضوی

علی اکبر افراسیابی اظهار کرد: ما در جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و قوانین خاص خودمان را داریم و در خصوص دوچرخه‌سواری بانوان نیز باید قانون رعایت شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی تصریح کرد: برای دوچرخه‌سواری بانوان ابتدا باید شرایط آن از جمله یک مکان امن محیا شود و مسؤولان باید به این موضوع توجه کرده و کاری کنند تا بانوان که قشر عظیمی از جامعه هستند بتوانند از ورزش سالم استفاده کنند.

وی ادامه داد: من به عنوان مسلمان موافق نیستم که فرزند خودم در ملاءعام دوچرخه‌سورای کند و از منظر جایگاه خود پیگیر هستم تا قانون اجرا شود و قانون نیز مخالف دوچرخه‌سواری نیست، اما از نظر مراجع و شرع دوچرخه‌سواری در ملاءعام اشکال دارد.

افراسیابی افزود: ما به دنبال این نیستیم که بانوان را از سهم اجتماعی خود دور کنیم، اما باید توجه داشت که ما در جمهوری اسلامی زندگی می کنیم و باید قوانین رعایت شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی ادامه داد: ما این مطالبه عمومی و بانوان را پیگیری می‌کنیم و معتقدیم برای دوچرخه سواری بانوان ابتدا باید شرایط آن محیا شود که یکی از این شرایط، وجود مکان امن برای دوچرخه‌سواری بانوان است.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید دلسوزی کرده و قبل از اینکه دشمنان نظام از این موضوع سو استفاده کنند، شرایط لازم را برای این کار فراهم کنند، خاطرنشان کرد: در این مسیر خبرنگاران به عنوان چشم بیدار جامعه می‌توانند این موضوع را مطالبه‌گری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 593778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟