آب منزل استاندار، دفتر امام جمعه و مدیر آبفا قطع شود نه مردم

حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه ایلام در برنامه کلام آدینه‌ی مرکز صدا و سیمای ایلام، گفت: در شرایطی که بیماری کرونا و ضعف معیشت و گرانی و بیکاری در جامعه وجود دارد دشمن در اهداف کوتاه مدت سعی بر فشار آوردن به مردم علیه نظام و تجمعات خیابانی را داراست.

وی با اشاره به توانمندی‌های داخلی افزود: خدا را شاکریم که روز به روز بر توان جمهوری اسلامی افزوده می‌شود و استکبار جهانی دیگر آن هیمنه‌ی قبلی خود را ندارد؛ کرونا و وضعیت اعتراضات داخلی علیه تبعیض نژادی به راحتی نشان داد توان مدیریت داخل کشور را ندارند و فروپاشی قدرت آمریکا قطعی است.

امام جمعه ایلام، همچنین با اشاره به سیر صعودی قیمت‌ها و کاهش ارزش پول ملی، گفت: دشمن در داخل کشور دستان مرموزی دارد که در حال آشکار شدن است، وضعیت تورم طبیعی نیست و قابل کنترل و تثبیت قیمت‌ها خواهان حرکت جهادی مسئولین است.

عدم تدبیر برخی مدیران استان

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد مسئولین آب و فاضلاب، ایلام تصریح کرد: با توجه به وضعیت قطعی مداوم و افت فشار آب در بعضی مناطق شهر ایلام جای تاسف دارد برای برخی مدیران این استان که نمی‌توانند تدبیر کنند، زیرا با وجود پرآبی سدهای استان مشکل آب وجود ندارد، چرا باید قطع آب داشته باشیم؛ طبیعی است که این نشان ضعف مدیریتی است.

امام جمعه ایلام در ادامه با تاکید بر اینکه مدیران باید تلاش کنند ولو به صورت موقت یک راهکار برای مشکل افت فشار آب ارائه دهند افزود: چنانچه محدودیت آب وجود دارد همه مردم ملزم به رعایت و صرفه جویی در مصرف آب هستند؛ اضافه بر قطع آب، توزیع آن برای تمام مناطق باید به صورت یکسان و با اطلاع رسانی قبلی صورت پذیرد؛ خواهشی که دارم این است اول آب منزل استاندار، دفتر امام جمعه و منزل مدیر آب و فاضلاب قطع شود، تا توزیع آب به صورت عادلانه به مناطق حاشیه شهر برسد.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار در ادامه با توصیه به شهروندان، گفت: مردم با رعایت نکات بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک و پرهیز از برپایی اجتماعات به برنامه ریزی فاصله حداکثری از بیماری کرونا و همکاری با مجاهدت کادر درمان کمک کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

فارس

کدخبر: 592349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟