کشف بیش از 6 تن سنگ معدن سرب غیر مجاز در اسفراین

به گزارش رکنا، سرهنگ مجید یگانه پور فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: ماموران انتظامی پاسگاه عباس آباد در راستای طرح عملیاتی مبارزه با برداشت غیرمجاز از معادن مراتب را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او با اشاره به اینکه در این راستا طی ۲ عملیات جداگانه در محور "اسفراین به سبزوار" مقدار ۶ تن و ۶۶۰ کیلوگرم سنگ معدن سرب غیر مجاز کشف شد، افزود: در این عملیات دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف و سنگ معدن غیرمجاز هم تحویل اداره صنعت و معدن شد.

کشف سنگ های مکشوفه به ارزش 466 میلیون ریال

سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه ارزش سنگ معدن مکشوفه ۴۶۶ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با تاکید بر تشدید اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن در سطح شهرستان، گفت: پلیس به هیچ عنوان اجازه استفاده غیر مجاز از معادن و تخریب و اتلاف منابع طبیعی را نمی‌دهد و از شهروندان عزیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟