کشف محموله تریاک در کنارک / 2 سوداگر مرگ به دام افتادند

سردار "محمد قنبری گفت: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در شهرستان "کنارک" مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش رکنا، او افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم‌های از ماموران انتظامی شهرستان "کنارک" پس از چندین شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی، دپوی مواد مخدر را در از یکی از روستا‌های حاشیه شهر "زرآباد" شناسایی و این محل را به محاصره خود در آوردند.

دستگیری 2 سوداگر مرگ در کنارک

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی‌های لازم قضائی در عملیاتی مقتدرانه وارد عمل شدند و ضمن دستگیری ۲ سوداگر مرگ مقدار یک تن و ۳۴ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک را در بازرسی از یک دستگاه خودرو تویوتا هایلوکس پارک شده در محل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق موادمخدر در سطح استان، حضوری فعال دارد و پلیس در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟