دستگیری 2 سوداگر مرگ در درگیری مسلحانه پلیس /  یک تن 486 کیلوگرم تریاک کشف شد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار"محمد قنبری" گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان در پی پایش دقیق اطلاعاتی باندهای توزیع کننده مواد مخدر به سرنخ هایی از قاچاق محموله مواد افیونی به حوزه استحفاظی شهرستان "ایرانشهر" دست یافتند.

وی افزود: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" با پشتیبانی اطلاعاتی تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، موفق شدند شب گذشته مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی کنند.

سردار قنبری بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از ساعتی کمین به محض ورود سوداگران مرگ به این منطقه با آنان درگیر که با توجه به آتش پر حجم تکاوران پلیس قاچاقچیان خودروها را رها و به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات که ساعتی به طول انجامید، ضمن دستگیری 2 سوداگر مرگ در بازرسی از 2 دستگاه پژو 405 یک تن و 468 کیلو و 300 گرم تریاک، 2 قبضه کلاش، 5 تیغه خشاب حاوی 85 فشنگ جنگی نیزکشف شد.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای متواری این باند حرفه ای قاچاق خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 581797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟