کشف 22 خودروی احتکار شده در سمنان

احتکار  خودرو/ یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: درپی ۵۰ مورد بازرسی از انبارها و پارکینگ‌های عمومی و مجتمع‌های تجاری و نمایشگاه داران اتومبیل و نمایندگی‌های فروش خودرو ۲۲ خودروی احتکار شده در استان سمنان کشف شده است.

به گزارش رکنا، او از تشکیل سه پرونده احتکار خودرو به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در استان سمنان خبر داد و افزود: این طرح در راستای مقابله با محتکران و جلوگیری از التهاب بازار و افزایش نجومی قیمت خودرو اجرایی شد.

عدم پذیرش خودرو بدون پلاک

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر اینکه در این بازرسی‌ها هشدارهای لازم مبنی بر عدم اختصاص هرگونه فضا برای احتکار و دپوی خودرو به واحدهای موردنظر اعلام‌شده است، تصریح کرد: نمایندگی‌های فروش خودرو، بنگاه‌های فروش اتومبیل و مسئولان پارکینگ‌های عمومی و تجاری از پذیرش خودروهای بدون پلاک در پارکینگ‌ها و انبارها اکیداً خودداری کنند.

یحیایی با اشاره به ارجاع این پرونده‌ها به تعزیرات حکومتی برای صدور حکم بیان کرد: شهروندان در مشاهده دپوی خودروی صفرکیلومتر و بدون پلاک در پارکینگ‌ها و حاشیه شهر مراتب را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟