رنج‌ روور 50  ساله شد

به گزارش رکنا، لندروور، پنجاه ساله شدن ساخت مدل رنج‌روور را با عرضه محدود یک مدل ویژه از این ماشین جشن می‌گیرد. این مدل که با پسوند "پنجاه" نامگذاری شده با الهام از نسل اول رنج‌ روور تزیین شده و تنها ۱۹۷۰ دستگاه از آن ساخته می‌شود.

اولین سری رنج‌روور در تاریخ ۱۷ ژوئن سال ۱۹۷۰ میلادی به بازار عرضه شد. از این ماشین به عنوان اولین شاسی‌بلند لوکس جهان یاد می‌شود و در پنجاه سال گذشته بیش از یک میلیون دستگاه از آن تولید شده است.

موفقیت رنج‌ روور در ترکیب توانایی رانندگی در خارج از جاده با سواری راحت و لوکس، باعث شد در پنج دهه گذشته محصولاتی مشابه زیادی به بازار عرضه شود، اما رنج‌ روور همیشه در این سال‌ها جایگاه خود را حفظ کرد و همیشه مبنایی برای ارزیابی خودروهای دیگر در این بخش از بازار است.

قیمت احتمالی رنج روور 50

مدل ویژه پنجاه سالگی رنج‌روور بر مبنای لوکس‌ترین سطح از نسل چهارم این ماشین ساخته شده است. موتور آن هشت سیلندر و با قدرت ۵۱۸ اسب بخار است و می‌توان آن را با رنگ‌هایی مشابه با نسل اول این ماشین سفارش داد.

قیمت رنج‌ روور پنجاه هنوز اعلام نشده اما انتظار می‌رود از گران‌ترین مدل نسل کنونی که ۱۸۰ هزار پوند (۲۲۲ هزار دلار) است، گران‌تر باشد. نسل اول رنج‌روور در سال ۱۹۷۰ با قیمت ۱۹۹۸ پوند به بازار عرضه شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 579617 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟