خطر کرونا با شرکت در مراسم شلوغ

به گزارش رکنا ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مراسم‌ شلوغ و مراکز پرتردد کانونی برای انتشار بیماری کرونا است و۲۳۴ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی بستری هستند.

سید عباس موسوی در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان،گفت:ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۹ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود:ظرف همین مدت تعداد ۳۴ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

234 بیمار کرونایی بستری هستند

موسوی گفت:هم اکنون ۲۳۴ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:مراسم‌های شلوغ و مراکز پرتردد کانونی برای انتشار بیماری کرونا است و فاصله گذاری اجتماعی باید همواره در این مکان ها مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: فرهنگ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک باید همه گیر شود و فقط با رعایت بهداشت است می‌توان با این ویروس مقابله کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 576744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟