برگزاری کارگاه مجازی خوشنویسی رمضان

به گزارش رکنا ، برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی از برگزاری کارگاه مجازی خوشنویسی ماه مبارک رمضان ۱۴۴۱ق با موضوع سوره مبارکه قدر خبر داد.

برزین ضرغامی با اعلام این خبر گفت: این کارگاه مجازی با هدف انس بیشتر با قرآن کریم، ترویج آداب و سنن مربوط به ماه مبارک رمضان، ترویج هنر اسلامی و تشویق هنرمندان به خلق آثار مرتبط با آموزه‌های دینی و استفاده بهینه از شرایط قرنطینه پیش‌آمده در پی شیوع بیماری عالم‌گیر کرونا برگزارخواهد شد.

اقدام سالانه سازمان زیباسازی شهر تهران در ماه رمضان

وی افزود: سازمان زیباسازی شهر تهران همه ساله به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، طرح‌هایی را اجرا و آثاری را در سطح شهر اکران می‌کند. بر همین اساس امسال با توجه به شرایط فعلی کشور و قرار گرفتن همه فعالیت‌ها تحت الشعاع شیوع بیماری کرونا، معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان در موزه خوشنویسی ایران، کارگاه خوشنویسی ویژه ماه مبارک رمضان ۱۴۴۱ق (۱۳۹۹ش) را به شکل مجازی برگزار می‌کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی توضیح داد: نحوه برگزاری این کارگاه به صورت اجرا در خانه و با نظارت مجازی بر خلق آثار توسط خوشنویسان برگزار می‌شود و موضوع، خوشنویسی سوره مبارکه قدر (متن عربی با ترجمه فارسی) به خطوط نسخ، ثلث، نستعلیق و شکسته است.

انتشار فراخوان در سایت سازمان زیباسازی شهر تهران

لازم به توضیح است، فراخوان این جشنواره در سایت سازمان زیباسازی شهر تهران منتشر شده و علاقمندان برای ثبت نام در این رویداد و ارسال تصاویر از ۱۵ اردیبهشت تا ۱ خرداد مهلت دارند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و ارسال تصاویر از درگاه های زیر استفاده نمایند

وب‌سایت:khoshnevisi-museum.ir

اینستاگرام: khoshnevisi.museum

نشانی الکترونیکی: khoshnevisi.museum@gmail.com

واتساپ: ۰۹۳۵۳۱۴۲۸۹۳ برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟