جزئیات زلزله شدید در  نقده / آماده باش کامل هلال احمر

زلزله نقده ریشتر بالایی داشت و جزئیات خسارت زلزله نقده اعلام شد و تا اطلاع ثانوی نیروها در آماده باش کامل به سر می برند.

 امیر جعفرزاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با حضور در مرکز کنترل اطلاعات و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی اظهار داشت: بدنبال وقوع زلزله ۵ ریشتری ساعت ۲۰:۱۱ عصر روز جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰در نقده، بلافاصله اقدام به استخراج مختصات کانون زلزله از مبادی مربوطه کردیم.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: در لحظات اولیه مدیر کل مدیریت بحران استانداری نیز با حضور در مرکز کنترل عملیات استان (EOC) جلسه‌ای جهت هماهنگی‌های لازم تشکیل شد‌

جعفرزاده گفت: از طریق هلال احمر شعبه نقده با دهیاری‌ها و خانه‌های هلال در مراکز دهستان‌ها در ارتباط هستیم، خوشبختانه تاکنون گزارش تلفات خاصی از زلزله نقده دریافت نشده است.

وی افزود: در این زلزله علاوه بر مرکز کنترل اطلاعات و هماهنگی عملیات استان آذربایجان غربی، کلیه شعب و تیم‌های امداد و نجات جنوب استان، تیم‌های واکنش سریع و تیم آنست استان نیز فعال بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی عنوان کرد: با توجه به شدت زلزله، ۴ تیم‌ها ارزیابی متشکل از ۳ تیم امداد و نجات از شهرستان‌های نقده و اشنویه و یک تیم خانه هلال شهرستان پیرانشهر نیز جهت ارزیابی به مناطق متاثر از حادثه اعزام شدند.

گزارشات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

کدخبر: 703606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟