آتش سوزی ساختمان 5 طبقه در نبرد شمالی + عکس

 در پی بروز آتش سوزی در یک منزل مسکونی و تماس ساکنان ساختمان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۴۸ و ۲۴ را ساعت 18:30 دقیقه عصر روز گذشته به محل حادثه در خیابان نبرد شمالی، کوچه رصاف سهی اعزام کرد.

به گزارش رکنا، به گفته اکبر فرهادی افسر آماده منطقه ۸ عملیات آتش نشانی تهران، محل حادثه یک ساختمان ۵ طبقه دارای ۱۰ واحد مسکونی بود که یکی از واحدهای مسکونی به وسعت ۸۰ متر مربع در طبقه پنجم آن از قسمت اتاق خواب و آشپزخانه دچار آتش سوزی شد.

وی با اشاره به اینکه دود زیادی ساختمان مسکونی را فرا گرفته بود، افزود: بنا به اظهار همسایگان در پی وقوع این آتش سوزی ۳ نفر در واحد مسکونی خود گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان به محض حضور در محل حادثه به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه عملیات ایمن سازی و قطع برق و گاز ساختمان را بر عهده گرفتند و گروهی دیگر از آتش نشانان نیز به جستجو در واحد مسکونی و نجات محبوسین پرداختند.

فرهادی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی در حین عملیات جستجو در میان دود و آتش در طبقات این ساختمان، تعداد ۳ نفر از ساکنین را در داخل واحد مسکونی پیدا و به محل ایمن و خارج از ساختمان منتقل کردند.

افسر آماده منطقه ۸ عملیات با اعلام اینکه خوشبختانه در این حادثه به هیچکس آسیب جانی وارد نشد، خاطرنشان کرد: کارشناسان آتش نشانی منطقه پس از تخلیه دود از داخل ساختمان توسط آتش‌نشانان به بررسی علت بروز این آتش سوزی پرداختند.

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

کدخبر: 702548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟