زخمی شدن شناگر به دست تمساح

عاقبت گوش ندادن به هشدارهای هواشناسی در زمینه شنا کردن را مشاهده کنید. مردی که با وجود هشدارهای مسئولان محلی اقدام به شنا کرده بود پس از حمله تمساح از ناحیه پا زخمی شد.

به گزارش رکنا ، یک مرد محلی در فلوریدا که مورد حمله تمساح قرار گرفته بود با خوش شانسی از مرگ گریخت. مرکز حیات وحش و آبزیان فلوریدا در ساعت ۱۰.۵۰ دقیقه روز یکشنبه گزارشی را در مورد حمله تمساح به یک مرد ۳۹ ساله در برکه‌ای بزرگ در نورس وِنیس دریافت کرد. بلافاصله ماموران حیات وحش به همراه تیم پلیس به محل اعزام شدند. پس از انجام اقدامات و مداوای اولیه، مرد جوان که از ناحیه پا دچار جراحت شده بود به بیمارستان منتقل شد. این مرد جوان که هویتش اعلام نشده با یک فروند هلی کوپتر اورژانس هوایی به بیمارستان ساراسوتا منتقل شد.

خطر حمله تمساح به انسان

یکی از ماموران تیم حیات وحش فلوریدا در این باره گفت: «انسان باید، رفتار طبیعت و حیات وحش را در نظر بگیرد. در این مناطقف تمساح‌هایی زندگی می‌کنند که مشخص است گوشتخوار هستند. هر انسانی که به این برکه‌ها وارد می‌شود، یک طعمه برای آن‌ها محسوب می‌شود.»

حمله تمساح به فرد

وقوع حمله تمساح به این مرد جوان در حالی خبرساز می‌شود که هفته گذشته فرار معجزه آسای یک مرد محلی از حمله تمساح در رودخانه‌ای در فلوریدا خبرساز شده بود. «جفری هیم»، در رودخانه مایاکا در فلوریدا در جستجوی یافتن دندان فسیل کوسه بود که ناگهان مورد حمله یک تمساح ۹ فوتی (۲.۷۴ متری) قرار گرفت.

کدخبر: 701500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟