مار پیتون مرد تایلندی را شوکه کرد + عکس

مار پیتون در گاراژ

یک مار پیتون به وزن 30 کیلوگرم در گاراژ پرسه می زد و موجب وحشت مرد تایلندی شد.

به گزارش رکنا، مرد تایلندی با دیدن مار  پیتون ۱۳ فوتی (۴ متری) که وارد خانه اش شده بود شوکه شد. «شوچارت سوواچارت» در ساعت ۱ بامداد روز دوشنبه پس از برخاستن از خواب به گاراژ رفته بود که با این صحنه مواجه شد. سر و صدای سگ وی که بی وقفه ادامه داشت موجب شد تا او برای بررسی علت آن به گاراژ سر بزند. این مرد ۶۳ ساله پس از بازکردن درب گاراژ با یک مهمان ناخوانده که یک مار ۳۰ کیلوگرمی بود روبه رو شد. وی بلافاصله با مرکز کنترل حیوانات تماس گرفت و از آن‌ها برای شکار مار کمک خواست. این اتفاق در شهر پاتایای تایلند رخ داد.

شوکه شدن مرد از مار پیتون

چطور مرد تایلندی از وجود مار پیتون مطلع شد؟

شوچارت به پاتایا میل گفت: «من خوابیده بودم که با سر و صدای سگم از خواب بیدار شدم. وارد گاراژ شدم و یک پیتون بزرگ را دیدم که وارد گاراژ شده بود. چون قادر به شکار این مار نبودم بلافاصله با مرکز کنترل حیوانات تماس گرفتم و کمک خواستم.»

مار پیتون

ماموران مرکز کنترل حیوانات پس از حضور در خانه شوچارت این مار را در مدت ۱۵ دقیقه شکار کردند. در تصاویری که منتشر شده ماموران را در حال شکار و انتقال این حیوان نشان می‌دهد. بنا به این گزارش این مار ۶۶ پوند (۳۰ کیلوگرم) وزن داشت. ماموران پس از شکار این خزنده را در جنگل‌های اطراف رها کردند.

کدخبر: 701498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟