طوفان مرگبار 10 خودرو را در هم کوبید / 3 کشته در جاده قم

طوفان روز گذشته در تهران و برخی استان ها حادثه آفرین شد. طوفان روز گذشته در جاده قم سبب تصادف زنجیره ای شد. این طوفان سهمگین عامل تصادف کامیون با 9 خودرو در مسیر فشافویه شد. طوفان روز گذشته 3 کشته و 11 زخمی برجا گذاشت و این طوفان در برخی شهرهای دیگر نیز خساراتی وارد کرد.

  سرهنگ "نوراله خادم" بیان داشت: ساعت 1845  روز گذشته  وقوع یک فقره تصادف برخورد یک دستگاه تریلی کفی با سایر خودروها در  جاده قدیم تهران-قم، قبل از پلیس راه حسن آباد به مر کز فوریت های پلیسی اعلام و بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به نشانی اعلامی اعزام شدند.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: با حضور ماموران مشخص شد که یک دستگاه خودروی تریلی با  بار آهن که در جاده قدیم تهرن – قم در حال حرکت بوده با 9 دستگاه خودروی سواری برخورد و موجب بروز تصادف زنجیره ای شده است.

تصادف زنجیره ای مرگبار در فشافویه / 3 کشته و 11 زخمی

رئیس پلیس راه تهران با بیان اینکه در این حادثه  سه کشته و 11 نفر  مجروح شدند توضیح داد:  یک راننده و 2 تن از  سرنشینان خودرو ها فوت و 8 راننده و 3 سرنشین  مجروح شدند که توسط عوامل امدادی به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند.

این مقام پلیسی اظهار کرد: این تصادف همزمان با وزش طوفان شن در مناطق جنوبی تهران رخ داده است،  و علت این حادثه در حال بررسی است.

کدخبر: 701352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟