نجات کارگر جوان از مرگ سوزناک در بلوار اندرزگو
 در ساعت 16:30 دقیقه روز گذشته، شهروندان در تماس با سامانه 125 از وقوع آتش سوزی در یک ساختمان در حال احداث واقع در بلوار اندرزگو، خیابان علوی خبردادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیز پس از دریافت این اطلاعات از سوی شهروندان، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 6 را به محل حادثه اعزام کرد.

به گزارش رکنا،حسین برزگر فرمانده آتش نشانان اعزامی در این مورد اظهار داشت: یک اتاقک کارگری در ساختمان شش طبقه در دست ساخت به علت نامعلومی طعمه آتش سوزی شد.

وی افزود: بنا به اظهار کارگران، به هنگام بروز این آتش سوزی، مرد 30 ساله ای در داخل این اتاقک حضور داشت که احتمال دارد در میان دود و آتش گرفتار شده باشد.

 آتش سوزی یک ساختمان در حال ساخت در تهران

برزگر تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت مشغول عملیات شدند و پس از قطع جریان برق ساختمان به دو تیم عملیاتی تقسیم شدند که گروهی از آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از دستگاه تنفسی به نجات شخص محبوس شده، اقدام کردند.

وی ادامه داد: گروه دوم آتش نشانان نیز به طور همزمان با استفاده از یک رشته لوله آبدهی مشغول خاموش کردن این آتش سوزی شدند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان سرانجام این مرد 30 ساله که دچار سوختگی شدید شده بود را از ساختمان به بیرون منتقل کرده و برای انجام معاینات پزشکی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی در خصوص چگونگی مهار آتش نیز ابراز داشت: نیروهای آتش نشانی در زمانی کوتاه این آتش سوزی را مهار و خاموش کرده و همچنین از گسترش و سرایت آتش به اطراف جلوگیری به عمل آوردند.

برزگر خاطرنشان کرد: علت وقوع این آتش سوزی در حال حاضر توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.

نجات کارگر جوانی در آتش سوزی یک ساختمان در حال ساخت

نجات کارگر جوانی در آتش سوزی یک ساختمان در حال ساخت

کدخبر: 700667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟