گیر کردن کامیون در شیب تند خیابان های دارآباد + عکس ها
یک دستگاه کامیونت باری که در حین حرکت دریکی از خیابان های دارآباد در شیب تند این خیابان گیر کرده بود، توسط آتش نشانان خطر سقوط آن به پایین جاده و نیز از کنترل خارج شدن این وسیله باری برطرف شد.

به گزارش رکنا، رخداد این حادثه ساعت 16:20 عصر دیروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و نجاتگران ایستگاه 106 آتش نشانی تهران به سرعت به محل حادثه در محله دارآباد، میدان آبک اعزام شدند.

مهدی محمدی رئیس ایستگاه 106 آتش نشانی درباره جزئیات بیشتر این حادثه گفت: یک دستگاه کامیونت باری در سراشیبی خیابانی در دارآباد به سمت بالای جاده در حال حرکت بود که دربین مسیر، دیگر قادر به ادامه حرکت نشد و در سراشیب تند خیابان ازحرکت بازایستاد.

محمدی ادامه داد: شرایط کامیونت به گونه ای بود که هرآن احتمال می رفت کامیونت از کنترل خارج شده و روبه پایین جاده به حرکت درآمده و به دیوارهای منازل اطراف برخورد کند و یا به داخل منازل اطراف و یا در شیب خیابان سقوط کند.

وی با اشاره به وضعیت خطرناک کامیونت در سراشیبی خیابان، افزود: آتش‌نشانان ابتدا به ایمن کردن محل حادثه پرداختند و سپس با استفاده از دستگاه کشنده تیفور(جرثقیل دستی)، این کامیونت باری اتاق دار را از محل حادثه خارج کردند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی در ادامه خاطرنشان کرد که خوشبختانه در این حادثه به راننده و افراد حاضر در محل آسیبی نرسید و کامیونت پس از برطرف شدن خطرسقوط آن به پایین جاده، تحویل راننده آن شد.

گیر کردن کامیونت

گیر کردن کامیونت

کدخبر: 700586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟