ازدواج عجیب / این مرد به مادرزنش هم رحم نکرد+ عکس

ازدواج عجیب در سراسر جهان اتفاق می افتد که خیلی از مواقع باعث بهت و حیرت مردم می شود ، از ازدواج عجیب زن با حیوان گرفته تا ازدواج با لحاف و رختخواب و مادرزن ! چندی پیش ازدواج عجیب یک مرد با هفدهمین همسرش در زیمباوه رسانه ای شد و چند ماه بعد یک مرد در تصمیمی ناگهانی و در یک ازدواج عجیب با مادرزن خود وصلت کرد . این ازدواج عجیب با موجی از واکنش های مردم رو به رو گشت اما هنوز ازدواج عجیب این مرد برای مردم جا نیوفتاده بود که پسری 8 ساله در یک ازدواج عجیب تصمیم گرفت برای راضی نگه داشتن روح پدربزرگش با معشوقه جوانی او ازدواج کند.

ازدواج عجیب یک مرد با مادرزنش

ازدواج عجیب با مادرزن

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مردی که پس از طلاق همسرش با مادر زن خود ازدواج کرده بود، اعتراف کرد بزرگ‌ترین اشتباه زندگی‌اش را مرتکب شده است.

«سوراج ماهتو» که اهل ایالت بیهار است پس ازآنکه به مادر زنش علاقه‌مند شد همسرش را طلاق داد وبا او ازدواج کرد. اماخیلی زود ازاین ازدواج پشیمان شد و درخواست طلاق داد. وی درعین حال گفت: ازدواج دومش بزرگ‌ترین اشتباه زندگی‌اش بوده است.

همسر اول «سوراج» نیزگفته: هنگامی که متوجه علاقه مادرم و شوهرم به یکدیگر شدم از مادرم خواستم تا از من و شوهرم فاصله بگیرد اما او توجهی به این موضوع نکرد و زندگی دخترش را نابود کرد. اکنون نیز شوهرم بشدت پشیمان شده و قصد دارد تا مادرم را طلاق بدهد و دوباره با من ازدواج کند. اما من دیگر حاضر به زندگی با او نیستم.

ازدواج عجیب پسر 8 ساله با معشوقه پدربزرگش

ازدواج عجیب پسر 8 ساله با زن باکره

ازدواج پسری 8 ساله با زن 61 ساله باکره در آفریقای جنوبی خبرساز شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، ازدواج این پسر با زن مسن با موجی از خشم و انتقاد مردم رو به رو گشت اما با تحقیقاتی که رسانه های خارجی انجام دادند مشخص شد که پدربزرگ این پسر آفریقایی در خواب به او گفته بود که با معشوقه اش که در نوجوانی به او خیانت کرده بود ازدواج کند تا هم روح او شاد باشد و هم زن باکره ازدواج کند به همین خاطر پدر و مادر این پسر و زن باکره از ترس عذاب الهی با این ازدواج مخالفتی نکردند و تمام هزینه های عروسی و جهیزیه را پرداخت کردند تا این مراسم برگزار شود.

به گفته کاربران مجازی ، این زوج قربانی انتقام و ترس خانواده هایشان شدند که تصمیم به این ازدواج گرفتند و برخی نیز به خاطر ازدواج این زوج با این شرایط شوکه و جامعه را زیر سوال بردند.

ازدواج عجیب یک مرد برای هفدهمین بار

ازدواج عجیب یک مرد برای هفدهمین بار

مرد زیمباوه ای که 16 زن و 151 بچه دارد اعلام آمادگی برای هفدهمین ازدواجش کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، این مرد اعلام کرد که برنامه‌ای برای پایان دادن به ازدواج های خود ندارد و آماده است تا در زمستان ازدواج هفدهم خود را جشن بگیرد صاحب 100 زن و 1000 بچه شود.

به گفته رسانه های خارجی ، این مرد 66 ساله که بازنشسته است اکنون کار نمی‌کند و تمام وقت خود را با زنانش که با آشپزی و تمیز کردن خانه تلاش می‌کنند رضایت او را جلب کنند، می‌گذراند.

او در گفت‌وگو با یکی از رسانه های زیمباوه ای گفت: 38 سال پیش زن گرفتنش را آغاز کرده و قصد ندارد تا زمان مرگش آن را متوقف کند و اکنون دو نفر از همسرانش باردار هستند و از طرف فرزندانش حمایت می‌شود و پول می گیرد.

این مرد در مورد سبک زندگی خود نیز گفت که فقط غذایی را که خوشمزه باشد می‌خورد و زنانش قوانین او را می‌دانند که اگر غذایی باب طبعش نباشد باید منتظر واکنشی از سوی او باشند و ناراحت نشوند .

وی مدعی است که این رفتار او موجب می شود تا با این درس زندگی یاد بگیرند و رشد کنند !

گفتنی است که زندگی مرد زیمباوه ای تاکنون با واکنش های زیادی رو به رو شده است.

ازدواج عجیب یک زن با دلفین

ازدواج عجیب دلفین با زن

ازدواج عجیب با دلفین سوژه جدید رسانه های آمریکایی شد. این  ازدواج عجیب  بین یک زن جوان با دلفین صورت گرفته است . به گفته کاربران مجازی این اولین بار نیست که زنان با ازدواج عجیب با حیوانات خودشان را مشهور می کنند چندی پیش نیز یک زن در انگلیس در یک ازدواج عجیب با سگ خانگی اش وصلت کرده بود و رابطه زناشویی شان را پس از این ازدواج عجیب جشن گرفتند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، این زن که به خاطر ازدواج عجیب با دلفین شخصی اش سوژه شده بود اعلام کرد که یک سال پس از مراسم ازدواجشان شوهرش مریض شده و در اثر بیماری گوارشی جانش را از دست داد و حالا او تصمیم دارد تا آخر به یاد شوهرش - دلفین - تنهایی زندگی کند و خاطرات عاشقانه و روابط زناشویی شان را حفظ کند و حاضر نیست بار دیگر ازدواج دوم انجام دهد.

گفتنی است که ازدواج این زن با دلفین در فضای مجازی جنجالی شد.

کدخبر: 699993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟